Fandom

Moc i Magia

MM8: Minotaury - Osuszenie Jamy Baltazara

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Minotaury - Osuszenie Jamy Baltazara
Osusz Jamę Baltazara na Splądrowanych Pustkowiach.
{{{screen}}}
Zlecający Thanys
Lokacje Splądrowane Pustkowia
Jama Baltazara
Nagroda 20 000 pkt. doświadczenia
80 pkt. sławy
Minotaury przyłączą się do Przymierza Jadame
Thanys może się przyłączyć do drużyny
Poprzednie Świadek
Następne Zatopienie regnańskiej floty
Równorzędne Gildia Nekromantów - Kociołek Mrocznego Cienia albo Świątynia Słońca - Zniszczenie transformatora
Smoki - Smocze jajo albo Łowcy Smoków - Smocze jajo
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Po powrocie drużyny do Alvaru wraz ze świadkiem powstania jeziora ognia Bastian Loudrin - przywódca Gildii Kupieckiej nakaże drużynie utworzenie Przymierza Jadame złożonego z największych potęg kontynentu. Dwie z nich - kupcy, oraz trolle już do niego należą. Czas teraz na kolejne trzy. Do wyboru są Świątynia Słońca albo Gildia Nekromantów, Smoki, albo Łowcy Smoków, a do tego jeszcze minotaury ze Splądrowanych Pustkowi. Trzeba więc udać się do Jamy Baltazara.

Ta ogromna podziemna osada minotaurów znajduje się w południowo-zachodniej części Splądrowanych Pustkowi, nieco na południe od jeziora. Po wejściu okaże się, że Jama jest zalana, a na domiar złego pojawiły się w niej trytony. Jedynym mieszkańcem, który pozostał jest Thanys i to on zleci drużynie zadanie osuszenia zalanej osady. Trzeba to zrobić poprzez właściwe włączanie dźwigni.

Po drodze trzeba będzie jednak uporać się z trytonami, które pojawiły się tam wraz z wielką powodziową falą. Oprócz nich w Jamie można znaleźć całe mnóstwo cennych przedmiotów walających się po podłodze.

Niedługo po wejściu do lokacji znajdziesz zwój z informacją jak osuszyć Jamę. Zastosowanie się do instrukcji sprawi, że woda opuści osadę, a Thanys w podzięce za tę usługę sprawi, że minotaury przyłączą się do Przymierza.

Więcej w Fandom

Losowa wiki