Minotaur lord - Topór Baltazara
Na zlecenie Tessalara odnajdź w Kopalniach Mrocznych Krasnoludów (Alvar) Topór Baltazara. Udaj się do Daderossa na Wyspę Krwawego Sztyletu, by potwierdził jego autentyczność, a następnie udaj się do Masula w Ravenshore.
{{{screen}}}
Zlecający Tessalar
Lokacje Jama Baltazara
Alvar
Wyspy Krwawego Sztyletu
Ravenshore
Nagroda 25 000 pkt. doświadczenia
100 pkt. sławy
promocja Minotaurów na Minotaurów lordów
Poprzednie {{{poprzednie}}}
Następne {{{następne}}}
Równorzędne Czempion - Zaginiony Blazen Stormlance
Kapłan Słońca - Proroctwo Słońca
Lisz - Księga Khela
Nosferatu - Pochówek dla Korbu
Mroczny elf patriarcha - Poszukiwania Cauri
Troll bojowy - Zaginiona ojczyzna trolli
Wielki żmij - Miecz Whistlebone'a
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Skrócony opisEdytuj

  1. Odwiedź Tessalara w Jamie Baltazara i porozmawiaj z nim.
  2. Udaj się do Alvaru.
  3. Odnajdź Topór Baltazara w Kopalniach Mrocznych Krasnoludów.
  4. Udaj się na Wyspy Krwawego Sztyletu.
  5. Odwiedź Daderossa i poproś go o ekspertyzę w sprawie topora.
  6. Zanieś broń Masulowi rezydującemu w Domu kupców z Alvar w Ravenshore

Więcej szczegółówEdytuj

Jama BaltazaraEdytuj

Minotaur herdsman axe

Topór Baltazara

By wykonać to zadanie, Jama Baltazara musi już być osuszona - dopiero wtedy bowiem minotaury pojawią się na powrót w swojej osadzie. Jednym z nich będzie Tessalar, który zleci drużynie misję odnalezienia Topora Baltazara, będącego symbolem władzy królewskiej wśród minotaurów. Topór ten zaginął wraz ze śmiercią Baltazara w wojnie z lodowymi olbrzymami z Vori. Tessalar udzieli też drużynie wskazówki na temat tego artefaktu - podejrzewa, że zabrały go mroczne krasnoludy.

AlvarEdytuj

Wskazówka jest prosta - udaj się do miejsca, gdzie żyją mroczne krasnoludy. A gdzie można je spotkać? Tylko w ich kopalniach w Alvarze! Wejście do tych podziemi znajduje się nieco na południe od miasta. W lokacji tej oprócz wcześniej wspomnianych mrocznych krasnoludów żyją też szturmowce, molochy i burzyciele i wybuchające głazy. Topór znajduje się w skrzyni. Aby do niego dojść, trzeba iść początkowo głównym korytarzem aż do dużej sali. Wtedy wybrać prawą odnogę i iść nią mijając jeden zakręt. Wówczas dojdzie się do pomieszczenia, w którym stoi skrzynia. Teraz można już iść pogadać z Daderossem.

Wyspy Krwawego SztyletuEdytuj

Dadeross podobnie jak na początku gry przesiaduje w domu naczelnika wioski. Ponieważ ongiś walczył pod Baltazarem potrafi rozpoznać jego topór. Uwaga! Udana identyfikacja broni nastąpi dopiero po odwiedzinach u Tessalara - przed podjęciem się tej misji Dadeross nie będzie w stanie tego uczynić. Gdy potwierdzi autentyczność topora można wybrać się do Masula - przywódcy minotaurów.

RavenshoreEdytuj

Normalnie Masul przebywa w Jamie Baltazara, ale po zawiązaniu sojuszu znaleźć go można w Domu kupców z Alvar w Raveshore.