Fandom

Moc i Magia

MM8: Masakra Łowców Smoków

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Masakra Łowców Smoków
Zabij wszystkich Łowców Smoków w Wąwozie Garoty i wróć do Jerina.
{{{screen}}}
Zlecający Jerin Płomienne Oko
Lokacje Wąwóz Garoty
Nagroda 20 000 pkt. doświadczenia
2500 złota
80 pkt. sławy
Poprzednie
Następne
Równorzędne {{{równorzędne}}}
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Jerin Płomienne Oko, jedne ze smoków mieszkających w Grocie smoków zaproponuje drużynie, że wspomni na jej temat przywódcy smoków Jadame - Deftclawowi Redreaverowi, jeśli ta wybije wszystkich Łowców Smoków w Wąwozie Garoty.

Propozycja jest rzeczywiście interesująca, ale z pewnością niełatwa - liczba Łowców Smoków w Wąwozie jest bardzo duża. Ponadto wznieśli oni na gruzach istniejącego tu niegdyś zamku potężną twierdzę, która stanowi ich oparcie w wypadku ataku smoków. A żeby wykonać to zadanie trzeba wybić wszystkich i to zarówno w fortecy jak i na zewnątrz. Szczególnie trudne jest to w tym pierwszym przypadku, gdyż mało jest miejsca w wąskich korytarzach. Trzeba pamiętać, że w fortecy znajdują się ukryte sekcje, gdzie również żyją podwładni Quixote'a. Na powietrzu eksterminację przeprowadza się o wiele prościej, ponieważ Łowcy nie strzelają i można ich z łatwością pokonać przy pomocy broni dystansowej (najlepiej z powietrza - wtedy nie mają żadnych szans).

Część przeciwników dowodzona przez Jerica Whistlebone'a obozuje poza fortecą, we wschodniej części krainy. Ich również trzeba pokonać. Co ważniejsze zabicie ich przywódcy jest celem misji Wielki żmij - Miecz Whistlebone'a, więc jest ona niejako tej zleconej przez Jerina. Na Łowcach można się nieźle obłowić, bowiem są w miarę bogaci i dobrze wyposażeni. Najlepiej misję tę wykonywać przed sformowaniem Sojuszu - jeśli bowiem drużyna sprzymierzy się ze smokami sklepy w osadzie będą zamknięte i nie będzie można sprzedać licznych przedmiotów, jakie zdobędzie się na Łowcach. W przypadku przyłączenia do Przymierza Charlesa Quixote'a nie ma to znaczenia.

Więcej w Fandom

Losowa wiki