Fandom

Moc i Magia

MM8: Lisz - Księga Khela

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Skrócony opis:Edytuj

  • 1. Odwiedź Vetrinusa Taleshire.
  • 2. Udaj się do Wysp Krwawego Sztyletu.
  • 3. Udaj się do Podniesionej Biblioteki.
  • 4. Znajdź Księgę Khela.
  • 5. Znajdź Naczynia Lisza w Laboratorium Szalonej Nekromantki.

Więcej szczegółów.Edytuj

Będąc w Shadowspire, warto zajrzeć do jednego domu. Leży on na przeciw Gospody, gdzie rozgrywane są turnieje Arcomage. Znajduje się tam Vetrinus Taleshire, który zleca tą misję. Chce zdobyć Księgę Khela tylko po to, aby odkryć sekrety magii ciemności, które zostały w niej zapisane. Mówi nam, że jest ukryta w wielkiej bibliotece na Wyspach Krwawego Sztyletu.

Teraz należy iść na Wyspy Krwawego Sztyletu. Aby dostać się do Podniesionej Biblioteki, należy mieć czar "Lot" albo "Chodzenie po wodzie", inaczej nie dotrzesz do celu. To tajemnicze miejsce znajduje się na południowo-wschodniej wyspie. Oprócz Podniesionej Biblioteki znajdziemy także portal do Wymiaru Ziemi oraz Obelisk. Kiedy już znajdziemy się w środku, należy wybić wszystkie Głazy oraz Trytony. Początkującym sprawi to problem, dlatego zaleca się, by drużyna poniżej 30 poziomu nie wchodziła do biblioteki, chyba, że użyją czaru "Niewidzialność", jednak wystarczy kliknąć na stwora i zaklęcie pryśnie. Możecie klikać na wszystkie półki, aby zdobyć sporo zwojów z zaklęciami. Głównie są tam podstawowe czary, ale można też trafić na "Godzinę Mocy" albo "Dzień Ochrony", które są bardzo użyteczne. Wchodzimy teraz na platformę i klikamy na przycisk. Przeniesie nas na piętro, gdzie znajdą się kolejne stwory. Po wybiciu wszystkich potworów powtarzamy te czynności jeszcze kilka razy. Kiedy już znajdziecie się na piętrze, gdzie nie ma platformy ani drabiny, należy znaleźć przycisk. Będzie on na półce, która znajduje się na środku. Po kliknięciu zjedzie platforma, która nas przeniesie do pomieszczenia, gdzie będzie tylko skrzynia. We wnętrzu tego kufra będzie Księga Khela.

Ale to nie wszystko. Należy zdobyć też Naczynia Lisza. Aby je znaleźć, należy iść do Shadowspire. Miejsce, gdzie można zdobyć te naczynia, znajduje się na północno-zachodniej krawędzi mapy. Wchodzimy do Laboratorium Szalonej Nekromantki. To miejsce sprawi więcej trudności, dlatego zaleca się użyć czaru "Niewidzialność". Wskakujemy do studni. Znajdziemy się w podziemiach. Należy przedostać się przez labirynt korytarzy. Będzie tam sporo smoków oraz nekromantów, którzy potrafią dać w kość. W którymś korytarzu znajdziemy kilka takich naczyń (będą one w skrzyniach). Nie trzeba ich brać wiele - dla jednego nekromanty starczy jedno naczynie. Teraz wystarczy wydostać się na zewnątrz i dojść do Vetrinusa Taleshire z dobrymi wieściami. Transformację Nekromanty w Lisza przeprowadza Lathean, który znajduje się kilka domów dalej.

Więcej w Fandom

Losowa wiki