Fandom

Moc i Magia

MM8: Fałszywy raport

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Fałszywy raport
Dostarcz fałszywy raport piratowi Stanleyowi na Regnie.
{{{screen}}}
Zlecający Arion Łowca
Lokacje Ravenshore
Regna
Nagroda 15500 punktów doświadczenia (tylko dla postaci dostarczającej raport)
19500 złota
62 punkty sławy
kilka klejnotów
Poprzednie {{{poprzednie}}}
Następne {{{następne}}}
Równorzędne {{{równorzędne}}}
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Podczas wykonywania misji Szantaż Elgar Fellmoon zleca drużynie przekazanie pewnego listu przywódcy przemytników Jadame - Arionowi Łowcy. Gdy Arion zgodzi się współpracować z Gildią Kupiecką, będzie musiał uśpić podejrzenia pirata Stanley'a, poprosi drużynę, by przekazała mu fałszywy raport. Z informacji szefa przemytników wynika, że Stanley przebywa w gospodzie Ukojenie Pirata w Harecksburgu na Regnie.

Na tę wyspę stanowiącą centrum Imperium Bezkresnego Oceanu można dostać się dopiero w ramach wykonywania misji Zatopienie regnańskiej floty przy pomocy łodzi podwodnej. Potem możliwe jest to też przy pomocy czaru Miejski portal, lub Punkt orientacyjny Lloyda. Gospoda Ukojenie Pirata stoi we wschodniej części Harecksburga, u stóp pirackiej fortecy. By przekazać raport wystarczy wejść do gospody i porozmawiać ze Strasznym Piratem. Ten przyjmie raport i hojnie wynagrodzi drużynę.

Nie należy się martwić faktem, że pomiędzy przyjęciem zadania, a przybyciem na Regnę minie dużo czasu - nie wpływa to na sam fakt zaliczenia zadania, ani na otrzymaną nagrodę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki