Fandom

Moc i Magia

MM8: Brat Rothnaxa

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Brat Rothnaxa
Znajdź zaginionego brata Rothnaxa - Isthrica.
{{{screen}}}
Zlecający Rothnax
Lokacje Wyspy Krwawego Sztyletu
Nagroda 730 pkt. doświadczenia
3 pkt. sławy
2 czerwone eliksiry
Poprzednie {{{poprzednie}}}
Następne {{{następne}}}
Równorzędne {{{równorzędne}}}
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Szybki opisEdytuj

  1. Wykonaj zadanie Kamienne portale.
  2. Porozmawiaj z Rothnaxem w jego domku w Kropli Krwi.
  3. Odnajdź jego brata Isthrica.
  4. Wróć do Rothnaxa.

Więcej szczegółówEdytuj

Nieopodal chaty Talimere zamieszkuje jaszczuroczłek Rothnax. Podczas kataklizmu jego brat Isthric Język wyruszył na sąsiednią wyspę w poszukiwaniu owoców toberska. Zniszczenie mostów odcięło go od domu. Rothnax bardzo się o niego niepokoi i prosi drużynę, by odnalazła zagubionego.

Zadanie to nie jest zbyt trudne. Warto się go podjąć podczas wykonywania zadania z listem do Fellmoona, gdyż można je zakończyć niejako po drodze. Po wyjściu z wioski udaj się na południowy-zachód i omijając walczących piratów i obrońców wyspy dojdź do kamiennego portalu (aby zadziałał musi być wykonana misja. Przeniesie on drużynę na mniejszą wyspę. Już na wejściu drużyna będzie zmuszona do walki z piratami. Gdy już ich jednak pokona należy udać się na północ (po drodze zabierając zawartość skrzynek). Wtedy przed oczyma drużyny pojawi się kilka chatek jaszczuroludzi. W pierwszej z nich przebywa Isthric.

Gdy dowie się o naprawieniu kamiennych portali ucieszy się i zdecyduje się na samodzielny powrót do domu brata. Teraz trzeba już tylko pokonać tę samą drogę w przeciwnym kierunku i ponownie odwiedzić Rothnaxa. Isthric będzie już w domu, a jego brat podziękuje Ci za jego odnalezienie, obiecując jednocześnie wspomnienie o tym wyczynie naczelnikowi wioski - Brekishowi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki