Fandom

Moc i Magia

MM8: Żółta gorączka

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Żółta gorączka
Zwalcz epidemię żółtej gorączki wśród mieszkańców wysp zanosząc im zwoje Leczenia chorób.
{{{screen}}}
Zlecający Aislen
Lokacje Wyspy Krwawego Sztyletu
Nagroda 500 pkt. doświadczenia za każdy zwój (w sumie 3000)
13 pkt. sławy
Poprzednie {{{poprzednie}}}
Następne {{{następne}}}
Równorzędne {{{równorzędne}}}
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Kolejne zadanie z cyklu tych, które wykonuje się na Wyspach Krwawego Sztyletu. Kataklizm, który nadszedł wraz z przybyciem na Jadame Escatona zniszczył mosty, które łączyły archipelag z przystanią. Krwawy Sztylet często (Aislen mówi, że co kilka lat) był nawiedzany przez żółtą gorączkę, lecz zwykle pomagało sprowadzenie z kontynentu Błogosławionego olejku. Jednak teraz, gdy podczas Nocy Kryształu urwało się połączenie ze stałym lądem poprzez przystań łodzi, trzeba powstrzymać epidemię w inny sposób.

Aislen da drużynie trzy zwoje zaklęcia Leczenie choroby, które trzeba będzie rozdać mieszkańcom sześciu zewnętrznych chatek, którzy już zapadli na tę straszną chorobę. Żeby tego dokonać potrzebne jednak będzie wykonanie zadania Kamienne portale, ponieważ by dotrzeć do rzeczonych chatek trzeba przedostać się na inne wysepki archipelagu. Jednak trzy zwoje zaklęć to zbyt mało, by powstrzymać zarazę: do każdej z chatek, w których mieszkają zarażenie trzeba zanieść po jednym, a chatek jest sześć. Skąd więc zdobyć pozostałe zwoje?

Trzeba udać się na zewnętrzne wysepki archipelagu przy pomocy kamiennych portali, po drodze mijając walczących ze sobą jaszczuroludzi oraz piratów z Regny. Z wioski Kropla Krwi trzeba pójść na południowy zachód i użyć portalu na końcu wyspy. Teraz drużyna została przeniesiona na mniejszą wysepkę, położoną nieco na zachód od głównej. Można tam spotkać kilku piratów. Po ich pokonaniu należy udać się na północ. Mniej więcej po środku tej wysepki, na niewielkim wzniesieniu znajdują się cztery skrzynie. Można w nich znaleźć trzy brakujące zwoje Leczenia chorób.

Teraz należy już tylko rozdać to magiczne lekarstwo chorym jaszczuroludziom. Na wyspie, na której znajduje się obecnie drużyna stoją trzy chatki - mieszkają w nich zarażeni jaszczuroludzie, których trzeba wyleczyć. By to zrobić należy wejść do domku i wybrać temat „Żółta gorączka”. Spowoduje to uleczenie mieszkańca, utratę jednego ze zwojów, ale i 500 punktów doświadczenia. Na północnym skraju tej wysepki stoi kolejny kamienny portal, którym można się przenieść na tę wyspę, na której zbudowano Opuszczoną Świątynię. W jej wschodniej części stoją kolejne trzy chatki, należy postąpić tak samo jak uprzednio. Po wręczeniu ostatniego zwoju epidemia zostanie powstrzymana, a zadanie wykonane. W sumie zyskuje się na nim sześć razy po 500 punktów doświadczenia, więc w sumie 3000.

Więcej w Fandom

Losowa wiki