Fandom

Moc i Magia

MM8: Świadek

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Świadek
Znajdź świadka powstania na Pustyni Ironsand jeziora płomieni i przyprowadź go do Alvaru do Bastiana Loudrina.
{{{screen}}}
Zlecający Bastian Loudrin
Lokacje Alvar
Pustynia Ironsand
Nagroda 30 000 pkt. doświadczenia
11 500 złota
120 pkt. sławy
Poprzednie Raport dla Bastiana Loudrina
Następne Minotaury - Osuszenie Jamy Baltazara
Gildia Nekromantów - Kociołek Mrocznego Cienia
Świątynia Słońca - Zniszczenie transformatora
Smoki - Smocze jajo
Łowcy Smoków - Smocze jajo
Równorzędne {{{równorzędne}}}
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Po wykonaniu misji Raport dla Bastiana Loudrina szef Gildii Kupieckiej w Alvarze, zaniepokojony niedawnymi wydarzeniami na Jadame wyśle drużynę na Pustynię Ironsand, celem zbadania prawdziwości pogłosek na temat jeziora ognia. Plotki, które dotarły do uszu Loudrina muszą być więc potwierdzone przez naocznego świadka powstania jeziora.

Aby dotrzeć z Alvaru na Pustynię Ironsand, należy udać się piechotą w kierunku wschodnim. Droga między tymi krainami zajmuje pięć dni. Po dotarciu na pustynię, trzeba pójść wąską, kamienistą drogą mijając Grobowiec Trolli, by dotrzeć do wioski Rust. Zamieszkują ją trolle, które przeżyły kataklizm, a jeden z nich - Overdune Snapfinger zgodzi się na to, by udać się wraz z drużyną do Alvaru.

Rodzina Snapfingerów zamieszkuje najdalej na wschód wysuniętą chatę w wiosce. Overdune widział jak powstało jezioro ognia - fale płomieni wylały się z dziwnego portalu i zalały okolicę niszcząc część wioski. Troll ten chętnie poszedłby z drużyną do Bastiana Loudrina, ale nie może zostawić ojca, który opłakuje śmierć drugiego syna - Vilebite'a, który zginął ostatnimi czasy.

By nakłonić Overdune'a do opuszczenia rodzinnej wioski trzeba złożyć urnę z prochami jego brata w krypcie rodziny Snapfingerów w Grobowcu Trolli. Grobowiec ten znajduje się na południe od wioski Rust. Po drodze drużyna będzie musiała zmierzyć się ze sporą grupą gogów, które pojawiły się w okolicy wraz z powstaniem jeziora płomieni. Po wejściu do grobowca również trzeba się będzie z nimi zmierzyć.

Grobowiec trolli z pozoru jest bardzo prostą budowlą. Jednak w rzeczywistości nie jest tak różowo, ponieważ drzwi, które umożliwiają przechodzenie między poszczególnymi pomieszczeniami pojawiają się i znikają. Aby dotrzeć do krypty Snapfingerów trzeba iść cały czas prosto, aż do ściany. Teraz czterokrotnie skręcić w prawo, aż do momentu powrotu w to samo miejsce. tym razem jednak zamiast ściany ukaże się przejście do krypty. Tam jest nieco więcej gogów, lecz łatwo sobie z nimi poradzić. Urnę z prochami Vilebite'a należy złożyć w sarkofagu znajdującym się na końcu pomieszczenia.

Po zapewnieniu Vilebite'owi spoczynku trzeba wrócić do domu Snapfingerów. Wychodzić z Grobowca trzeba dokładnie w ten sam sposób, w jaki szło się do krypty, gdyż w przeciwnym razie zamiast wyjścia pojawi się ściana. Po wyjściu należy przyłączyć do drużyny Overdune'a i powrócić do Bastiana Loudrina w Alvarze.

Więcej w Fandom

Losowa wiki