MM7: Zamach na Tolbertiego

Zamach na Tolbertiego
Zdobądź kostkę kontrolną należącą do Tolbertiego.
{{{screen}}}
Zlecający Mędrzec Robert
Lokacje Celeste
Czeluść
Nagroda biegłość miotacz dla całej drużyny
Poprzednie Fragmenty ołtarzy
Tajemnica piwnicy
Naczynia dusz w Czeluści
Następne Atak na kolonię Zod
Równorzędne
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Szybki opisEdytuj

  1. Po wykonaniu zadań Fragmenty ołtarzy, Tajemnica piwnicy i Naczynia dusz w Czeluści porozmawiaj z Mędrcem Robertem w Celeste
  2. Udaj się do Czeluści, do domu Tolbertiego i odbierz mu jego kostkę kontrolną.
  3. Wróć do Mędrca Roberta

Więcej szczegółówEdytuj

CelesteEdytuj

Po wykonaniu zadań dla Crag Hacka, Wskrzesicielki i sir Caneghema udaj się do Mędrca Roberta i porozmawiaj z nim.

CzeluśćEdytuj

Aby dostać się do Czeluści trzeba dotrzeć do Deyji i przejść przez Przedsionek Czeluści. Udaj się do domu Tolbertiego (znajduje się w zachodniej części) pierwszego fragmentu Czeluści i zdobądź jego kostkę kontrolną. Nie jest to łatwe zadanie. Istnieje kilka możliwości jego wykonania.

  1. Przed wejściem rzuć czar Ochrona przed magią na poziomie arcymistrzowskim (Tolberti nie będzie Cię mógł wymazać), po czym zabij przeciwnika.
  2. Paladyn z poziomem arcymistrzowskim maczugi może przeciwnika sparaliżować. W takim stanie łatwiej jest go zabić.
  3. Jeśli masz w drużynie złodzieja z kradzieżą na poziomie arcymistrzowskim, to możesz okraść Tolbertiego (łatwo to zrobić z czarem Niewidzialność.

Jeśli natomiast nie masz poziomu arcymistrzowskiego ani w magii ciała, kradzieży, ani maczudze to po prostu: włącz tryb walki turowej i przed każdym ruchem Tolbertiego zapisuj grę. Jeśli kogoś wymaże, wczytuj, jeżeli nie bij go dalej.

CelesteEdytuj

Gdy już zdobędziesz kostkę wróć do Celeste i porozmawiaj z Mędrcem Robertem.