MM7: Zamach na Mędrca Roberta

Zamach na Mędrca Roberta
Dokonajcie zamachu na Mędrca Roberta w jego domu w Celeste, a potem wróćcie do Tolbertiego w Czeluści.
{{{screen}}}
Zlecający Tolberti
Lokacje Czeluść
Celeste
Nagroda biegłość miotacz dla całej drużyny
Poprzednie Fragmenty ołtarzy
Laboratorium Clankera
Naczynia dusz w Górze
Następne Atak na kolonię Zod
Równorzędne
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Po wykonaniu zadań Maximusa, Kastore'a i Mrocznego Cienia przyszedł czas na misję od Tolbertiego. Zleci on drużynie zdobycie kostki kontrolnej, która znajduje się w posiadaniu Mędrca Roberta. Mieszka on w Celeste.

Udaj się więc do jego domu, który stoi we wschodniej części miasta, nieopodal obelisku. Po dotarciu na miejsce, co już samo w sobie nie jest łatwe z powodu licznych silnych strażników trzeba w jakiś sposób zdobyć kostkę kontrolną. Nie jest to łatwe zadanie. Istnieje kilka możliwości jego wykonania.

  1. Przed wejściem rzuć czar Ochrona przed magią na poziomie arcymistrzowskim (Mędrzec Robert nie będzie Cię mógł wymazać), po czym zabij przeciwnika.
  2. Paladyn z poziomem arcymistrzowskim maczugi może przeciwnika sparaliżować. W takim stanie łatwiej jest go zabić.
  3. Jeśli masz w drużynie złodzieja z kradzieżą na poziomie arcymistrzowskim, to możesz okraść przeciwnika (łatwo to zrobić z czarem Niewidzialność.

Jeśli natomiast nie masz poziomu arcymistrzowskiego ani w magii ciała, kradzieży, ani maczudze to po prostu: włącz tryb walki turowej i przed każdym ruchem Roberta zapisuj grę. Jeśli kogoś wymaże, wczytuj, jeżeli nie bij go dalej.

Gdy już uda Ci się zdobyć poszukiwany przedmiot, wróć do Tolbertiego w Czeluści.