Fandom

Moc i Magia

MM7: Zabójca - Zabójstwo Lady Carmine

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Zabójca - Zabójstwo Lady Carmine
Udajcie się na Niebiański Dwór w Celeste i zabijcie Lady Eleanor Carmine. Wróćcie z dowodem do Seknita Undershadowa na wrzosowiskach Deyji.
{{{screen}}}
Zlecający Seknit Undershadow
Lokacje Deyja
Celeste
Nagroda awans Łotrzyków na Zabójców i honorowych Łotrzyków na honorowych Zabójców
Poprzednie Łotrzyk - Kradzież wazy
Następne brak
Równorzędne Strzelec Wyborowy - Doskonały łuk
Kapłan Ciemności - Zbrukanie ołtarza słońca
Czarnoksiężnik - Kradzież smoczego jaja
Czarny Rycerz - Włamanie do skarbca
Ninja - W poszukiwaniu grobowca
Złoczyńca - Porwanie
Łowca Nagród - Zlecenia rady miasta
Lisz - Naczynia liszy w Ścianach Mgieł
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Szybki opisEdytuj

  1. Odwiedźcie Seknita Undershadowa w jego domu w wiosce na północnym-zachodzie Deyji.
  2. Udajcie się do Celeste.
  3. Zabijcie lady Carmine na Niebiańskim Dworze
  4. Wróćcie do Undershadowa

Więcej szczegółówEdytuj

DeyjaEdytuj

Po wykonaniu zadania Łotrzyk - Kradzież wazy i wybraniu Ścieżki Ciemności drużyna gracza najprawdopodobniej często będzie odwiedzać krainę nekromantów - Deyję. W wiosce, która leży w jej północno-zachodniej części mieszka jeden z zabójców - Seknit Undershadow. Zleci on drużynie zamordowanie lady Carmine, która przez długie lata służyła nekromantom, lecz zdradziła ich ostatnimi czasy. Przebywa ona jednak w miejscu, w którym jest pilnie strzeżona przez swych nowych mocodawców - na Niebiańskim Dworze w Celeste.

Istnieją dwa sposoby, by dostać się do tego zawieszonego w chmurach spowijających Bracadę miasta. Pierwsze z nich zakłada po prostu wyprawę lądową (można posłużyć się transportem konnym) i dotarcie do Celeste za pomocą teleportu umieszczonego w centrum Pustyni Bracada, tak jak to opisano przy okazji zadania Podróż do Celeste. Jeśli drużyna odwiedziła już to miasto, to może spróbować drugiej metody. Wymaga ona posiadania w drużynie mistrza magii wody i czaru Miejski portal.

CelesteEdytuj

Ulice miasta czarodziejów patrolowane są przez silne anioły, skutkiem tego na niskim poziomie trzeba próbować nie siłą, a sposobem. Można albo próbować wymijać strażników (co jest trudne, gdyż jest ich wielu), albo przed rzucić zaklęcie Niewidzialność. Gdy już zapewni się sobie bezpieczeństwo trzeba udać się na plac przed Zamkiem Jasności. Tam, wśród wielu innych osób kręci się także lady Carmine. Łatwo ją poznać, gdyż jako jedyna nosi czerwone szaty, które wyróżniają ją z tłumu. Trzeba ją zamordować, przeszukać zwłoki i jak najszybciej uciekać, chyba że drużyna jest wystarczająco silna, by pokonać licznych strażników (anioły, czarodzieje, żywiołaki światła i roki). Najszybszą drogą ucieczki z Celeste jest zejście z ulicy i upadek na powierzchnię Pustyni Bracada. Trzeba wówczas koniecznie rzucić zaklęcie Powolne spadanie, lub Latanie, gdyż upadek z takiej wysokości spowoduje niechybną śmierć wszystkich członków drużyny.

Co ciekawe, spadanie z Celeste zawsze kończy się w okolicach stajni Kryształowe Karawany, więc można od razu wsiąść w powóz i odjechać z krainy czarodziejów do Erathii, albo Harmondale, a stamtąd już łatwo można dotrzeć do Deyji i pokazać zleceniodawcy dowód zamordowania - Sztylet Lady Carmine. Od tej pory drużyna cieszyć się będzie sporym szacunkiem wszystkich mieszkańców Deyji, którzy na wzmiankę o denatce ze strony drużyny będą mówić: Dzielnie się spisaliście z tą zdrajczynią Carmine!.

Więcej w Fandom

Losowa wiki