Fandom

Moc i Magia

MM7: Remont

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Remont
Porozmawiajcie z krasnoludami z Kamiennego Miasta w Dolinie Kurhanów, aby znaleźć sposób na wyremontowanie zamku Harmondale.
{{{screen}}}
Zlecający Lokaj w Harmondale
Lokacje Harmondale
Dolina Kurhanów
Kamienne Miasto
Nagroda Eliksir
Poprzednie Nieproszeni goście
Następne Ratunek w kopalni
Równorzędne {{{równorzędne}}}
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

HarmondaleEdytuj

Po oczyszczeniu zamku Harmondale z goblinów, szczurów i nietoperzy okaże się, że Twoja siedziba jest mocno zapuszczona i potrzebuje szybkiego remontu. Lokaj poradzi drużynie, by poszukała ekipy remontowej wśród krasnoludów w Kamiennym Mieście. Trzeba się więc będzie udać drogą na południe. Przy okazji warto podjąć się też zadań Latarnia Światła, oraz Wtajemniczony - Miejsce medytacji, gdyż ich rozwiązanie znajdzie się niedaleko.

Dolina KurhanówEdytuj

Po trwającej pięć dni wyprawie, drużyna osiągnie wreszcie granice Doliny Kurhanów. Król Hothfarr IX, który jest zwierzchnikiem mieszkających w okolicy krasnoludów zamieszkuje Kamienne Miasto. By się dostać do tej krasnoludzkiej siedziby, trzeba przejść mostem na zachodnią stronę rzeki, a następnie udać się mostem na południe. Po drodze trzeba pokonać kilka duchów, ale nie powinno być to problemem. Po chwili ukaże się przed drużyną potężna bryła Kamiennego Miasta. Wejście znajduje się od wschodniej strony.

Kamienne MiastoEdytuj

Po wejściu do krasnoludzkiej osady trzeba udać się prosto do dużego skrzyżowania, na środku którego stoi niewielka studnia. Tutaj należy skręcić w prawo, a na kolejnym zakręcie w lewo, a następnie znów w prawo. Mali mieszkańcy zapewne niechcący utrudnią wędrówkę nieustannie wpadając drużynie pod nogi, ale ten problem nie powinien powstrzymać Cię od złożenia wizyty królowi Hothfarrowi.

Jego podejście do nowych lordów Harmondale nie jest zbyt pozytywne - uważa Twoją drużynę za chwilowy kaprys historii. Jednak rozpatrzy on prośbę o wyremontowanie zamku, chociaż oczywiście nie za darmo. Wyśle nowych lordów Harmondale do Kopalń Czerwonych Krasnoludów na Pustyni Bracada, celem uratowania siedmiu górników, którzy zostali zamienieni w kamień przez meduzy. By ich uwolnić z kamiennego więzienia, władca da drużynie eliksir, który odwróci efekt zamiany w kamień. Niemniej jednak ta wyprawa, to już zadanie Ratunek w kopalni.

Więcej w Fandom

Losowa wiki