MM7: Pogrom troglodytów

Pogrom troglodytów
Zabijcie wszystkich troglodytów pod Kamiennym Miastem i wróćcie do Sparka Burnkindle'a.
{{{screen}}}
Zlecający Spark Burnkindle
Lokacje podziemia Kamiennego Miasta
Nagroda 5000 punktów doświadczenia i 2500 złota
Poprzednie {{{poprzednie}}}
Następne {{{następne}}}
Równorzędne {{{równorzędne}}}
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Jeśli jesteś w Kamiennym Mieście, to odwiedź Sparka Burnkindle'a. Mieszka on w jego południowo-zachodniej części wraz z bratem Ciritiasem. Zleci on drużynie zabicie wszystkich troglodytów pod miastem. Pojawili się tam oni podczas wojny Odrodzenia Erathii, gdy to siły Nighonu wykorzystały krasnoludzkie tunele, by przedostać się na Antagarich. Trzeba więc zejść do podziemi Kamiennego Miasta. Wejście do nich znajduje się w jego północno-wschodniej części pomiędzy Świątynią Kamienia, a wodospadami. Trzeba wtedy zjechać windą o dwa poziomy niżej.

Teraz już koniec zagadnień geograficznych - czas na rozwiązania militarne. W podziemiach Kamiennego Miasta żyje naprawdę wielu troglodytów, w tym ich silniejsze formy, a wąskie korytarze utrudniają ucieczkę. W tunelach można znaleźć kilka skrzynek ze skarbami. W kilku miejscach da się zdobyć grudki rudy. Jedną z taktyk na pokonanie przeciwników, jest działanie w trybie rzeczywistym, gdyż podczas walki turowej może dojść do otoczenia drużyny ze wszystkich stron.

Gdy już wykończy się wszystkich troglodytów, należy tą samą drogą powrócić do zleceniodawcy.