Fandom

Moc i Magia

MM7: Podróż do Czeluści

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Podróż do Czeluści
Będąc w Przedsionku Czeluści na wrzosowiskach Deyji wejdźcie do Czeluści, a następnie potem porozmawiajcie z Archibaldem w Zamku Półmroku.
{{{screen}}}
Zlecający pojawia się automatycznie po wybraniu Ścieżki Ciemności
Lokacje Deyja
Czeluść
Nagroda brak
Poprzednie Arbiter
Następne Próba Strefy Wylęgu
Równorzędne
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Po wybraniu przez drużynę ścieżki ciemności (wybór sędziego Sleena na stanowisko nowego arbitra i przyprowadzenie go do jego nowego domu w Harmondale) w dzienniku zadań pojawi się kolejna misja. Nowym zadaniem drużyny będzie dotarcie do miasta nekromantów - Czeluści i przeprowadzenie rozmowy z ich przywódcą Archibaldem Ironfistem.

Aby tam dotrzeć trzeba najpierw przedostać się do Deyji, stąd zaś należy udać się do Przedsionka Czeluści. Znajduje się on w północno-wschodniej części krainy. Po drodze natkniesz się na sporo harpii, które lepiej unieszkodliwić przy pomocy broni dystansowej. Po wejściu do przedsionka należy iść cały czas prosto, aż osiągnie się drzwi do Czeluści.

Tam, uważając na potoki lawy, do których łatwo spaść z chodnika, należy udać się na południowy wschód, ponieważ Czeluść jest bardzo rozległym miastem, podzielonym na cztery mniejsze części. Po dojściu do końca tunelu drużyna zostanie przeniesiona do kolejnej „dzielnicy”. Należy się cofnąć - wtedy zostanie przeniesiona do trzeciej części, a potem, po kolejnym cofnięciu do czwartej. Tutaj właśnie znajduje się Zamek Półmroku - siedziba Archibalda Ironfista.

Po wejściu do zamku należy iść prosto do dużej czworokątnej sali. Potem skręcić w lewo aż do łódki. Gdy się do niej dotrze trzeba nacisnąć na ster - zadziała wówczas teleport i drużyna zostanie przeniesiona do kolejnej łódki. W niej należy postąpić podobnie. Tym razem udało Ci się dotrzeć niemal pod same drzwi komnaty Archibalda. Teraz trzeba już tylko zejść schodkami w dół i spotkać się twarzą w twarz z przywódcą nekromantów.

Ucieszy się on widząc nowych lordów Harmondale i od razu zleci wykonanie zadania Próba Strefy Wylęgu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki