Fandom

Moc i Magia

MM7: Podróż do Celeste

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Podróż do Celeste
Udaj się do Celeste i porozmawiaj z Gavinem Magnusem.
{{{screen}}}
Zlecający pojawia się automatycznie po wybraniu Ścieżki Światła
Lokacje Pustynia Bracada
Celeste
Nagroda brak
Poprzednie Arbiter
Następne Próba Ścian Mgły
Równorzędne
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Skrócony opisEdytuj

  1. Wykonaj zadanie Arbiter.
  2. Udaj się na Pustynię Bracada.
  3. Za pomocą teleportu w Bracadzie przedostań się do Celeste.
  4. Porozmawiaj z Gavinem Magnusem w Zamku Jasności.

Więcej szczegółówEdytuj

Pustynia BracadaEdytuj

Po wybraniu ścieżki światła celem jest osiągnięcie miasta wiszącego nad Bracadą. Nie jest to specjalnie trudne. Teleport do Celeste znajduje się na najwyższym wzniesieniu, które góruje nad pustynią. Dokładnie mówiąc umieszczony jest na południowy-zachód od rynku. Można się do niego dostać wspinając się na tę górkę, lub używając jednego z teleportów, które stoją na rynku.

CelesteEdytuj

Gdy drużyna dotrze do Celeste musi udać się najpierw na wschód, a potem nieustannie kierować się na północ. Po drodze omija się dużą fontannę, znajdującą się na skrzyżowaniu dwóch ulic. Gdy dojdzie się do końca, trzeba skręcić w lewo. Na dużym placu stoi siedziba Wielkiego Wezyra - Zamek Jasności. Po wejściu do niego trzeba iść cały czas prosto, aż do owalnego pomieszczenia, gdzie należy skręcić w lewo. Przed Tobą sala tronowa Gavina Magnusa. Wejdź do środka i porozmawiaj z nim.

Przydatne informacjeEdytuj

  • Po Celeste należy poruszać się ostrożnie, gdyż zejście z ulicy w chmury powoduje opuszczenie miasta i spadanie w dół, aż do powierzchni Pustyni Bracada. Upadek z takiej wysokości raczej skończy się śmiercią całej drużyny (obrażenia ~800 HP!!!). No, ale jeżeli już się spada to jedynym ratunkiem jest rzucenie Powolnego spadania, albo Latania i to w szybkim tempie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki