MM7: Nieproszeni goście

Nieproszeni goście
Oczyść zamek Harmondale z potworów.
{{{screen}}}
Zlecający Lokaj w zamku Harmondale
Lokacje Harmondale
Nagroda 5000 pkt. doświdaczenia
Poprzednie Konkurs dla poszukiwaczy przygód
Następne Remont
Równorzędne
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Szybki opisEdytuj

  1. Porozmawiaj z lokajem (uda się to, gdy klikniesz na drzwi zamku po raz pierwszy).
  2. Oczyść zamek Harmondale ze szczurów, goblinów i nietoperzy
  3. Udaj się do Gospody Domowej w Harmondale i zamelduj lokajowi wykonanie zdania.

Więcej szczegółówEdytuj

Po wykonaniu zadań na Szmaragdowej Wyspie i dopłynięciu do Harmondale udaj się w stronę zamku. Jest on najdalej na zachód wysuniętym punktem miasteczka i znakomicie go widać. Gdy tylko drużyna pojawi się w Harmondale stanie naprzeciw zamku. Gdy będziesz próbować dostać się do środka pojawi się lokaj z nie najlepszą wiadomością.

Zamek znajduje się w niezbyt dobrym stanie, ponieważ od pewnego czasu zamieszkało w nim małe plemię goblinów. Mimo usilnych, pokojowych starań lokaja nie chcą one opuścić twierdzy. Aby nowi lordowie Harmondale mogli objąć w posiadanie należną im siedzibę będą musieli samodzielnie oczyścić zamek z zamieszkujących go stworów.

Po wejściu do środka w głównej sali znajdzie się sporo szczurów. Warto powystrzelać je spod drzwi, ponieważ dla niedoświadczonej drużyny mogą być niebezpieczne. Po uporaniu się z nimi można nieco podejść do przodu. W bocznych korytarzach znajdują się dwie kolejne grupy szczurów. Teraz można się nieco porozglądać po głównej sali. Znajduje się w niej nieco kup śmieci, z których można wyciągnąć jakiś przedmiot za cenę choroby. Pokoje są zrujnowane, a drogę do sali tronowej zagradza wielki kamień - remont jest naprawdę potrzebny! Pod północną ścianą stoją dwie skrzyni. W jednej z nich można odnaleźć List od Hairbaugha, który pomoże rozwiązać to zadanie.

Teraz czas na udanie się do skrzydeł zamku. Żyją w nich oprócz szczurów wspomniane przez lokaja gobliny, a także wielkie nietoperze. Aby wykonać misje trzeba zabić je wszystkie. Najłatwiej zrobić to z łuków. Warto zebrać łupy z kilku skrzynek, oraz zaczerpnąć nieco z beczek - poskutkuje to poprawą statystyk. Gdy zabijesz wszystkich przeciwników i oczyścisz wszystkie pomieszczenia ze skarbów, a beczki z zawartości wróć do lokaja, którego szukać należy w Gospodzie Domowej stojącej przy bramie w Harmondale.