MM7: Mag-Wojownik - Zepsuta winda

Mag-Wojownik - Zepsuta winda
Zepsujcie windę w Kopalni Czerwonych Krasnoludów na Pustyni Bracada, a następnie wróćcie do Steagala Snicka w AvLee.
{{{screen}}}
Zlecający Steagal Snick
Lokacje AvLee
Pustynia Bracada
Nagroda promocja na Magów-Wojowników, albo Honorowych Magów-Wojowników
Poprzednie brak
Następne Mistrz Łuku - Doskonały łuk albo Strzelec Wyborowy - Doskonały łuk
Równorzędne Kapłan - Zaginiona mapa
Wielki Druid - Kamienne kręgi
Kawaler - Nieumarli w posiadłości
Wtajemniczony - Miejsce medytacji
Krzyżowiec - Smok
Myśliwy - Król skrzatów
Czarodziej - Części golema
Łotrzyk - Kradzież wazy
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Szybki opisEdytuj

  1. Odwiedź Steagala Snicka w Spaward w AvLee.
  2. Udaj się na Pustynię Bracada.
  3. Dostań się do Kopalń Czerwonych Krasnoludów.
  4. Zniszcz mechanizm windy na dolnym poziomie kopalni.
  5. Wróć do zleceniodawcy

Więcej szczegółówEdytuj

AvLeeEdytuj

Dom Steagala Snicka, który zajmuje się promocją Łuczników stoi na północno-zachodnich obrzeżach elfickiej osady Spaward we wschodniej części AvLee. Zleci on drużynie gracza zniszczenie mechanizmu windy w Kopalniach Czerwonych Krasnoludów, co spowodowane jest pojawieniem się na niższych poziomach meduz. Stworzenia te atakują krasnoludzkich górników i przemieniają ich w kamień (vide zadanie Ratunek w kopalni). Z tego powodu należy je unieruchomić na niższym poziomie. Aby zniszczyć mechanizm windy i jednocześnie móc wydostać się do wyżej położonych części kopalni trzeba będzie w nim zamontować zużyty pas, który po godzinie zerwie się uniemożliwiając jednocześnie przedostanie się z niższego poziomu do góry.

Pustynia BracadaEdytuj

Po dotarciu na Pustynię Bracada trzeba udać się w jej północno-wschodnie rejony, gdzie stoją Kopalnie Czerwonych Krasnoludów. Przed lokacją tą żyją gryfy, więc by dostać się do środka trzeba będzie wybić ich stado. Jest to dosyć łatwe przy użyciu broni strzeleckiej, gdyż nie atakują na dystans. Po uporaniu się z nimi trzeba przekroczyć progi kopalni.

Na wyższym poziomie sporo jest szlamowców - galaretowatych stworów odpornych na obrażenia fizyczne. Jeśli w drużynie brak postaci posiadającej czary ofensywne, lub broń zadającą magiczne obrażenia jedynym sposobem na dostanie się niżej będzie ominięcie strażników. Windę można znaleźć na końcu drugiego korytarza od lewej strony. Po zjechaniu na niższy poziom trzeba będzie zmierzyć się z meduzami, które w odróżnieniu od szlamowców są odporne na wszystkie rodzaje magii. Pomieszczenie z mechanizmem windy znajduje się w najdalej na wschód wysuniętej części podziemia.

Po dotarciu do niego trzeba zepsuć mechanizm windy poprzez zamontowanie w nim zużytego pasa. By to zrobić należy po prostu nacisnąć na urządzenie. Od tej chwili drużyna ma tylko godzinę na wydostanie się na wyższy poziom, ponieważ po upływie tego czasu pas ulegnie rozerwaniu i winda nie ruszy już do góry. Po wjechaniu do góry należy udać się ku wyjściu.

Po wydostaniu się na powierzchnię należy wrócić do Steagala Snicka. Awansuje on wszystkich Łuczników na Magów-Wojowników, a przedstawicieli innych profesji na Honorowych Magów-Wojowników. Jeśli drużyna kroczy po Ścieżce Ciemności, może od razu podjąć się wykonania kolejnej misji - Strzelec Wyborowy - Doskonały łuk.