MM7: Lisz - Naczynia liszy w Ścianach Mgieł

Skrócony opis:Edytuj

  1. Porozmawiaj z Halfigldem Wynaciem w Czeluści o promocji na Lisza.
  2. Udaj się do Celeste.
  3. Wejdź do Ścian Mgły.
  4. Zdobądź klucze z trzech portali (opis ich zdobycia jest tu)
  5. Wejdź do pomieszczenia za pomocą kluczy.
  6. Zabierz Naczynia Liszy.
  7. Wróc do Halfgilda Wynaca w Czeluści (pamiętaj, aby każda postać miała po 1 naczyniu).

​Więcej szczegółów:Edytuj

CzeluśćEdytuj

Porozmawiaj z Halfgildem Wynaciem w zachodniej części Czeluści o promocji na Lisza. Zleci ci on odzyskanie Naczyń Liszy ze Ścian Mgły w Celeste.

Pustynia BracadaEdytuj

Aby dostać się do Celeste możesz:

  1. Użyć czaru Latanie i podlecieć do portalu,
  2. Dostać się do placu z platformami teleportującymi i wejść na tą obok piedestału Tarczy,
  3. Użyć czaru portal Miejski (tylko jeśli wcześniej się tam było).

Ważne jest, aby jeszcze rzucić zaklęcie niewidzialności przed wejściem do Celeste ze względu na silnych przeciwników.

CelesteEdytuj

Kiedy już dostałeś się do Celeste za pomocą portalu, idź do uliczki, przy której jest miejsce treningu, karczma, kuźnia i zbrojownia. Miń je i idź dalej prosto. Później zauważysz fontannę, a obok ciebie będą dwa domki. Wejdź do żółtego. Jest tam przejście do Ścian Mgły.

Ściany MgłyEdytuj

Po wejściu do Ścian Mgły zauważysz pewnie mnóstwo wrogów : Dżiny, Żywiołaki powietrza i Magów. Jeśli czujesz się na siłach możesz ich zabić. Jeśli nie, to po prostu chodź tam przy użyciu niewidzialności. Wejdź do dowolnego portalu. Przejście tej lokacji jest opisane tu. Przed samym wyjściem najlepiej użyj powolnego spadania. Po wyjściu wtedy wyskocz z Celeste.

CzeluśćEdytuj

Powróć do Czelusci do Halfgilda Wynaca i przekaż mu naczynia. Ważne jest, aby każda postać miała po 1 naczyniu w ekwipunku. W ten sposób wszyscy Czarodziejowie w twojej drużynie stają się Liszami.

CiekawostkiEdytuj

  1. Jeśli wyjdziesz tym drugim wyjściem ze Ścian Mgły, wtedy sztandar w twoim zamku zmieni się na sztandar Czarodziejów.
  2. Jeśli najpierw przyniesiesz naczynia Liszy z Nighonu, to ta misja może stać się niewykonalna, ponieważ wtedy naczynia znikną. Zalecane jest więc zdobycie ich przed wykonaniem zadania dla Maximusa.