Fandom

Moc i Magia

MM7: List do skrzata

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
List do skrzata
Dostarczcie zapieczętowany list królowi skrzatów w Pałacu pod Wzgórzem w Avlee.
{{{screen}}}
Zlecający Johann Kerrid
Lokacje AvLee
Las Tulareański
Nagroda Piszczałki skrzatów
Poprzednie Piszczałki skrzatów
Następne {{{następne}}}
Równorzędne {{{równorzędne}}}
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Johann Kerrid, który mieszka w Pierpont w Lesie Tulareańskim bardzo pragnie zdobyć Piszczałki skrzatów. Sam jednak obawia się zmierzyć z Pałacem pod Wzgórzem, gdzie mieszka król skrzatów. Wysyła tam więc drużynę, by przekazała mu zapieczętowany list. Zadanie nie wymaga specjalnego wysiłku - drogę z Lasu Tulareańskiego do AvLee, gdzie znajduje się siedziba króla skrzatów można odbyć w komfortowych warunkach:

  • statkiem, który odpływa z przystani w Pierpont w każdy wtorek, czwartek i sobotę (3 dni, 100 złota)
  • powozem, który odjeżdża ze stajni Rumaki Hu w poniedziałki, środy i piątki (3 dni, 75 złota).

Miłośnicy turystyki pieszej mogą się wybrać do AvLee na własnych nogach, lecz ta wyprawa potrwa dwa dni dłużej.

Letter-kerrid.jpg
W samym AvLee trzeba udać się na północny zachód od miasta Spaward. Po wejściu do Pałacu pod Wzgórzem, trzeba znaleźć wejście do stojącego w jego wnętrzu kurhanu (jest to także cel tego zadania). By tego dokonać trzeba poruszać się cały czas w prawo. W pewnym momencie pojawi się wejście do pałacu (będzie to słychać po sygnale dźwiękowym). W przejściu do dalszych części Pałacu pod Wzgórzem pojawi się król skrzatów.

Jeśli wcześniej rozmawiałeś z Ebedenezerem Sowerem możesz od razu rozpocząć rozmowę o promocji na Myśliwego, jeśli jednak nie zajmij się bieżącym zadaniem. Król skrzatów oczywiście odpowie pozytywnie na list Kerrida i przekaże drużynie piszczałki. Jednak niejako w zamian zabierze wszystkie zapasy jedzenia, dodając jednocześnie, że po zejściu w dół do jego pałacu można będzie je uzupełnić. Możesz to uczynić, bo oprócz żywności w podziemiach Pałacu pod Wzgórzem odnaleźć można sporo skarbów.

W momencie przyjęcia instrumentu, niejako automatycznie do listy zadań dodana zostaje misja Piszczałki skrzatów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki