MM7: Kawaler - Nieumarli w posiadłości

Kawaler - Nieumarli w posiadłości
Zabij wszystkich nieumarłych w Nawiedzonej Posiadłości
{{{screen}}}
Zlecający Frederick Org
Lokacje Erathia, Dolina Kurhanów
Nagroda promocja na Kawalerów
Poprzednie brak
Następne Czempion - Walki na arenie albo Czarny Rycerz - Włamanie do skarbca
Równorzędne Mag-Wojownik - Zepsuta winda
Kapłan - Zaginiona mapa
Wielki Druid - Kamienne kręgi
Krzyżowiec - Smok
Wtajemniczony - Miejsce medytacji
Myśliwy - Król skrzatów
Czarodziej - Części golema
Łotrzyk - Kradzież wazy
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Skrócony opisEdytuj

  1. Odwiedź Fredericka Orga w Erathii.
  2. Udaj się do Doliny Kurhanów.
  3. Zabij wszystkich nieumarłych w Nawiedzonej Posiadłości.
  4. Wróć do Frederick Orga.

Więcej szczegółówEdytuj

ErathiaEdytuj

Frederick Org mieszka w długim domu na północny-wschód od budynku Rady Miejskiej w Steadwick. Udaj się do niego i podejmij wyzwanie.

Dolina KurhanówEdytuj

Wyrusz w kierunku Nawiedzonej Posiadłości. Stoi ona w północno-zachodniej części Doliny. Po wejściu zabij wszystkich nieumarłych przy drzwiach, a następnie powystrzelaj tych, którzy stoją na schodach. Odwiedź znajdującą się na piętrze bibliotekę. W lewej jej części znajduje się przycisk, który otworzy ukryte drzwi. W dolnych korytarzach również jest nieco nieumarłych oraz nieco skarbów w skrzyniach. W dolnych pokojach przełączniki znajdują się... w łóżkach. Przy okazji można wykonać część zadania Koneser obrazów, gdyż w położonym w części północno-zachodniej pokoju wisi jedno malowidło. Gdy już zabijesz wszystkich przeciwników wróć do Fredericka Orga.

ErathiaEdytuj

Gdy wykonasz zadanie wróć do zleceniodawcy. Jeśli wybrałeś już ścieżkę ciemności możesz niejako od razu wziąć kolejne zadanie - Czarny Rycerz - Włamanie do skarbca.