MM7: Czarodziej - Części golema

Czarodziej - Części golema
Zdobądź sześć części golema i wróć z nimi do Thomasa Grey'a.
{{{screen}}}
Zlecający Thomas Grey
Lokacje Pustynia Bracada, Tatalia, Deyja, Dolina Kurhanów, AvLee
Nagroda promocja na czarodziejów
Poprzednie brak
Następne Arcymag - Wyprawa po księgę Boskiej Interwencji albo Lisz - Naczynia liszy w Ścianach Mgieł
Równorzędne Mag-Wojownik - Zepsuta winda
Kapłan - Zaginiona mapa
Wielki Druid - Kamienne kręgi
Kawaler - Nieumarli w posiadłości
Wtajemniczony - Miejsce medytacji
Myśliwy - Król skrzatów
Krzyżowiec - Smok
Łotrzyk - Kradzież wazy
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Skrócony opisEdytuj

  1. Odwiedź Thomasa Grey'a w Szkole Czarów w Bracadzie.
  2. Zdobądź sześć części golema.
  3. Wróć do Szkoły Czarów.

Więcej szczegółówEdytuj

Pustynia BracadaEdytuj

Szkoła Czarów Thomasa Grey'a znajduje się w południowej części |Pustyni Bracada. Tam trzeba będzie wejść, jeśli chce się wykonać tę misję. Pokój Thomasa Grey'a znajduje się na prawo od wejścia. Na Pustyni Bracada znajduje się głowa golema (tak naprawdę dwie głowy). Można ją znaleźć w skrzyni koło dwóch wysokich wież, które są połączone mostkiem. Druga jest na rynku, ale nie warto jej brać o czym przekonacie się później.

TataliaEdytuj

Na wysepce Tidewater można znaleźć leżąca w skrzyni prawą rękę golema. Aby się na wyspę dostać trzeba jednak posiadać zaklęcia Chodzenie po wodzie, albo Latanie.

DeyjaEdytuj

W |Deyji znajdziemy obie nogi golema. Jedna znajduje się w skrzyni w północnej części, druga w północno-wschodniej. Obie skrzynki stoją nieopodal brzegu morskiego.

Dolina KurhanówEdytuj

Tułów golema jest ukryty w |Dolinie Kurhanów w południowo-zachodnim krańcu rejonu, tuż za mostkiem.

AvLeeEdytuj

Tutaj znajduje się lewa ręka golema. Konkretnie na wyspie z obeliskiem pilnowanym przez żywiołaki wody (zachodnia część krainy).

Pustynia BracadaEdytuj

Teraz, po zebraniu wszystkich części golema udaj się do Thomasa Grey'a, aby go ożywił.

CiekawostkiEdytuj

  • Gdy wybierzesz właściwą głowę, ożywiony golem będzie pilnował zamku Harmondale. Z kolei jeśli użyjesz głowy wgniecionej (z rynku) będziesz miał jednego przeciwnika więcej na głowie.