Fandom

Moc i Magia

MM7: AvLee — podstawiony więzień

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

AvLee — podstawiony więzień
Przyprowadźcie fałszywego Lorena do królowej Katarzyny w Zamku Gryphonheart.
{{{screen}}}
Zlecający Eldrich Parson
Lokacje Las Tulareański
Erathia
Nagroda 5000 sztuk złota na konto bankowe
Poprzednie brak
Następne Trąbka Gryphonhearta
Równorzędne Erathia — uwięziony szpieg
AvLee — plany fortu
Erathia — fałszywe plany
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Jeśli drużyna była już w zamku Gryphonheart i odwiedziła królową Katarzynę w jej sali tronowej, to miała możliwość podjęcia się misji Erathia — uwięziony szpieg. Polega ona na odbiciu z Jaskiń Tulareańskich zatrzymanego po wybuchu wojny erathiańskiego szpiega - Lorena Steela. Po udaniu się do Pierpont w Lesie Tulareańskim i odwiedzinach u króla Parsona można nieco zmienić charakter tej misji. Elficki władca zaproponuje, by zamiast Steela przyprowadzić Katarzynie łudząco do niego podobnego mężczyznę, który jednak nie jest wcale szpiegiem erathiańskim, ale avleńskim.

Gdy przebędzie się drogę z Pierpont do Steadwick należy udać się do zamku Gryphonheart. Jeśli lordowie Harmondale zadecydują, by zaprezentować władczyni podstawionego szpiega wykonają misję dla króla elfów i można udać się z powrotem do jego zamku po nagrodę - 5000 sztuk złota na konto bankowe.

Jeśli drużyna zdecydowała się wykonać dla AvLee także zadanie z planami fortu Riverstride, to może od razu udać się do tej twierdzy, by je stamtąd zabrać.

Więcej w Fandom

Losowa wiki