Fandom

Moc i Magia

MM7: Arcymag - Wyprawa po księgę Boskiej Interwencji

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Skrócony opis:Edytuj

  1. Porozmawiaj z Thomasem Grey'em w Szkole Czarodziejów na Pustyni Bracada.
  2. Udaj się do Czeluści w Deyji.
  3. Wejdź do Strefy Wylęgu.
  4. Zabierz stamtąd księgę Boskiej Interwencji i zanieś ją do Thomasa Greya.

Szczegółowy opis:Edytuj

Pustynia BracadaEdytuj

Udaj się do Szkoły Czarów i porozmawiaj ze swoim promotorem na Czarodzieja - Thomasem Grey'em. Zleci ci on udanie się do Strefy Wylęgu, w Czeluści pod Deyją.

DeyjaEdytuj

Wejście do Czeluści wiedzie przez jej Przedsionek, do którego można wejść w północno-wschodniej częsci mapy.

Przedsionek CzeluściEdytuj

Jeśli wcześniej nie byłeś tu, wtedy przygotuj się na walkę z ożywieńcami, gargulcami i harpiami. Jeśli przyjąłeś to zadanie, to masz teraz okazję, aby je wykonać. Co do przejścia samego Przedsionka, to idź do windy, zjedź nią na dół, a później wejdź do brązowego portalu. Trafisz do ostatniego pomieszczenia. Zejdź na dół i przejdź po moście. Oto i wejście do Czeluści.

CzeluśćEdytuj

Do Strefy Wylęgu można dojść na dwa sposoby:

  1. Walczyć z Liszami, Nekromantami i Wampirami,
  2. Przejść przy użyciu niewidzialności.

Strefa WylęguEdytuj

Po wejściu do Strefy Wylęgu, przygotuj się na dość krótką, ale całkiem trudną walkę. Po wejściu pokonaj grasujące na górze goglingi i żywiołaki ognia, a później za pomocą powolnego spadania zeskocz na dół. Uważaj jednak podczas przechodzenia mostem, ponieważ jest tam zastawiona pułapka. Kiedy zeskoczysz, biegnij jak najszybciej na zachód, ponieważ będą cię gonić Behemoty - bardzo potężne bestie, ale i wielkie, więc kiedy wejdziesz do zachodniego tunelu, nic ci nie zrobią, ponieważ się nie zmieszczą w nim. Idź dalej na zachód. Wejdziesz do pomieszczenia ze zbiornikiem wody. Po zachodniej stronie jest pomieszczenie ukryte za ścianą natomiast w południowej części pomieszczenia jest ukryte przejście na początek strefy. Najpierw jednak udaj się do pierwszego pomieszczenia i pójdź południowym tunelem, naciśnij przycisk, który znajduje się na końcu. Otworzy to skrytkę na końcu północnej części tego tunelu. W niej jest skrzynia, a w niej księga, której szukasz. Teraz udaj się do tunelu, który cię zaprowadzi na początek strefy. Teraz możesz już wrócić do Bracady.

Pustynia BracadaEdytuj

Powiadom Thomasa Grey'a o odzyskaniu księgi. Teraz wszyscy Twoi Czarodziejowie awansowali na Arcymagów, a inni na honorowych Arcymagów. Ponadto teraz w gildiach magii światła możesz kupić księgę z zaklęciem Boskiej Interwencji, a także otrzymujesz jedną księgę z tym zaklęciem jako nagrodę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki