MM6: Statuetki

Statuetki
Umieść statuetki w Bootleg Bay, Sweet Water, Dragonsands, Kriegspire i Mire of the Damned.
{{{screen}}}
Zlecający Twillen
Lokacje Blackshire, Bootleg Bay,Sweet Water, Dragonsands, Kriegspire, Mire of the Damned
Nagroda 75 000 exp
Poprzednie
Następne
Równorzędne
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Szybki opisEdytuj

  1. Udaj się do Twillena w Blackshire, porozmawiaj z nim i weź statuetki ze skrzyni przed jego domem.
  2. Udaj się do Bootleg Bay,Sweet Water, Dragonsands, Kriegspire i Mire of the Damned i ustaw statuetki na piedestałach.
  3. Wróć do Twillena w Blackshire.

Więcej szczegółówEdytuj

BlackshireEdytuj

Porozmawiaj z Twillenem, który mieszka w najbardziej na wschód wysuniętym budynku Blackshire. Gdy to zrobisz zabierz ze skrzyni przed jego domem statuetki. Trzeba będzie ustawić je na piedestałach w pięciu krainach Enroth. Kolejność nie jest istotna. Ta podana jest przykładowa i można ją zmieniać dowolnie.

Bootleg BayEdytuj

Piedestał w Bootleg Bay jest chyba najłatwiejszy do osiągnięcia. Znajduje się on na wysepce w północnej części zatoki i jest pilnowany tylko przez kilku jaszczuroludzi. Aby się na tę wysepkę dostać trzeba posiadać zaklęcie Water Walk, albo Fly.

Sweet WaterEdytuj

Sweet Water to bardzo niebezpieczne miejsce. Zamieszkuje je całe mnóstwo bardzo silnych diabłów wszystkich typów. Piedestał znajduje się w północnej części krainy. By uniknąć walk z diabłami, trzeba użyć zaklęcia Fly i przelecieć nad jeziorem w kierunku północnym. Okolice piedestału są wolne od Kreegan.

DragonsandsEdytuj

Smocze Piaski to również bardzo niebezpieczne miejsce. O ile jednak w Sweet Water da się przeciwników ominąć, to Dragonsands nie jest to możliwe. Piedestał stoi nad jeziorkiem w pustynnej oazie Abdula w południowej części krainy nad morzem. Okolice zaludnione są przez wielkie jaszczury, żmije i smoki, więc, aby dostać się do piedestału trzeba będzie je pokonać.

KriegspireEdytuj

Tutaj podobnie jak w Sweet Water można ominąć żyjące tu potwory (w tym wypadku minotaury, żywiołaki ziemi i drake'i) i dostać się do piedestału bez walk. Potrzebany jest tu jednak znowu czar Fly. Sam piedestał znajduje się w północno-zachodnim rogu krainy.

Mire of the DamnedEdytuj

Tutaj sytuacja jest dużo prostsza, gdyż piedestał jest broniony tylko przez grupę nieumarłych. Stoi w samym południowo-zachodnim rogu.

BlackshireEdytuj

Po ustawieniu wszystkich statuetek na piedestałach wróc do Twillena i powiadom go o zakończeniu zadania.