MM6: List Sulmana

List Sulmana
Dostarcz list Sulmana do regenta Wilbura Humphreya.
{{{screen}}}
Zlecający gracz rozpoczyna grę z tym zadaniem
Lokacje New Sorpigal
Zamek Ironfist
Nagroda 5000 sz + 1000 sz
Poprzednie {{{poprzednie}}}
Następne Zaginiony Lord Killburn
Klepsydra Czasu
Diabelski posterunek
W pogoni za Księciem Złodziei
Podwyżka
Kraina wiecznej zimy
Równorzędne {{{równorzędne}}}
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Szybki opisEdytuj

  1. Pokaż list Sulmana Andoverowi Potbello.
  2. Udaj się do zamku Ironfist.
  3. Oddaj list Sulmana regentowi Wilburowi Humphreyowi, aby otrzymać nagrodę.

Więcej szczegółówEdytuj

New SorpigalEdytuj

Po wysłuchaniu tekstu, czytanego przez Falagara, Twoja drużyna pojawi się przed furtą prowadzącą do miasta New Sorpigal w południowo-wschodniej części Enroth. Przed wykonaniem jakiegokolwiek ruchu, warto otworzyć okno ekwipunku i wyposażyć postaci w coś lepszego, niż nic niewarte zarówno w sensie bojowym jak i finansowym maczugi. Po swoistym "ubieraniu lalek" możemy wejść do miasta. Pierwsze kroki skierować najlepiej do tawerny (duży budynek na prawo od furty). Pokaż list Sulmana Andoverowi Potbello — da ci on 1000 sz, a także dodatkowe zadanie (Kandelabr).

Po opuszczeniu tawerny mamy trzy możliwości: pozostać jeszcze w New Sorpigal, albo udać się do zamku Ironfist dwoma drogami:

Zamek IronfistEdytuj

Po przybyciu do zamku najlepiej od razu wspiąć się na wzgórze, na którym stoi forteca i oddać list Sulmana regentowi Wilburowi Huphreyowi, który zapłaci zań 5000 sz oraz zleci kolejne zadanie (Zaginiony Lord Killburn).

Dodatkowe informacjeEdytuj

  • Wilbur Humphrey, oprócz zadania Zaginiony Lord Killburn, zajmuje się także promocją paladynów. Można od niego uzyskać zadania: Krzyżowiec — dama w opresji i Heros — zabij smoka. Chociaż wypełnianie zadań promocyjnych nie ma wpływu na główny wątek i tym samym nie jest konieczne, warto je wypełnić, aby zwiększyć zdolności Twoich postaci.
  • Wilbur Humphrey jest jedną z głównych postaci MM6 i będzie zlecał jeszcze kilka zadań w przyszłości.
  • W zamku Ironfist mieszka Nicolai Ironfist, który również odegra ważną rolę w późniejszej części gry. Chociaż pierwszą część zadania Rozrywka dla Nicolaia można rozpocząć już na tym etapie gry, wymaga to więcej wysiłku niż jest tego warte.