Fandom

Moc i Magia

Lorelei (Ashan)

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Lorelei
Lorelei.png
Frakcja Ikonka Loch (H6).png
Klasa Ostrze Mroku
Rasa Mroczny elf
Płeć Kobieta
Świat Ashan
Siła ataku 3
Obrona 1
Moc magiczna 2
Obrona przed magią 1
Moc 4
Mana 30
Przywództwo 1
Przeznaczenie 1
Status Żywa

Lorelei – ostrze mroku, mroczna elfka, bohaterka standardowa w Might and Magic: Heroes VI - w dodatku Cienie Mroku.

Posiada specjalizację Mistrzowski zabójca, która dodaje 5 punktów mocy zabójcom i cieniom.

Rozpoczyna grę z następującymi jednostkami: 5 zabójców i 8 przyczajonych.

BiografiaEdytuj

Lorelei urodziła się w Księstwie Wilka. Miała własne imię i rodzinę. Ale gdy wraz z bliskimi próbowała przedostać się przez przeklęty Czarny Las, zaatakował ich zgraja przerażających i ohydnych bestii. Pozostawiona samej sobie, dziewczynka zdołała samotnie przeżyć w tej złowieszczej kniei kilka tygodni, sprytnie wymykając się tropiącym ją drapieżnikom. Pod wpływem ciężkich przeżyć, zaczęła uważać się za Lorelei, nimfę wodną z bardzo popularne) w jej księstwie bajki. W końcu trafili na nią zwiadowcy Mrocznych Elfów, prowadzeni szeptami samej Malassy. Elfy od razu zrozumiały, co się stało i postanowiły zabrać dziewczynkę ze sobą, Po latach Lorelei została wybranką Malassy i jedynym człowiekiem w szeregach najbardziej szanowanego przez mroczne Elfy zakonu zabójców. Dziś to nieszczęsne dziecko jest piękną i dziką wojowniczką, a przy tym zimnym i bezlitosnym zabójcą.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki