Fandom

Moc i Magia

Lorelei

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Lorelei - bohaterka standardowa Heroes of Might and Magic III (władczyni z Lochu) i Heroes of Might and Magic IV (złodziejka z Azylu).

Posiada umiejętności początkowe Dowodzenie i Odkrywanie (poziomy podstawowe). Jego specjalnością są harpie i harpie wiedźmy: otrzymują jeden punkt ataku i obrony za każdy zdobyty przez nia poziom doświadczenia (poczynając od drugiego). Jej oficjalna biografia brzmi tak: Gdy była mała, zabłądziła w sieci tuneli. Przygarnięta i wychowana przez harpie, ostatecznie dobrowolnie postanowiła służyć władcom podziemi.

W misji "Walka z padlinożercami" kampanii "Smocza krew" (dodatek do H3: Ostrze Armagedonu) jest jedynym bohaterem początkowym wrogiego gracza zielonego. Posiada 13200 punktów doświadczenia (12. poziom) i rozpoczyna grę z północno-wschodniego, nadziemnego krańca mapy niedaleko miasta Fetid Cavern.

Przeżyła Rozliczenie i pojawiła się w H4. Jej oficjalna biografia brzmiała tak: Wkrótce po Rozliczeniu Lorelei dokonała ogromnej liczby przestępstw, dzięki którym zyskała przydomek „Nocne ostrze”. Ograbiła więcej osad niż można to sobie wyobrazić, a łupy schowała w tajnych skrytkach. Jej działalność była prawdziwą plagą. Kiedy jest zagrożona, potrafi na kilka miesięcy zaszyć się w jakiejś sekretnej kryjówce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki