Fandom

Moc i Magia

Lord Velmor

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Lord Haart (RoE).jpg

Portret lorda Velmora.

Lord Velmor - rycerz, bohater kampanijny, jeden z głównych antagonistów scenariusza "Legionista" kampanii "Przeklęte przymierze" w Heroes of Might and Magic III: The Shadow of Death (w innym scenariuszu nie występuje), należący do wrogiego bracza brązowego.

Włądał prowincjami Erathii położonymi na wschód i południowy wschód od miasta Hartferd oraz na północny zachód od posiadłości lorda Chasima. Prawdopodobnie prowadził poszukiwania przedmiotów składających się na artefakt znany jako statua legionisty. Próbował przeszkodzić w poszukiwaniach swoim rywalom, którymi byli lord Chasim i wynajęty przez Timisa - burmistrza Hartferd - barbarzyńca Crag Hack, jednak jego działania zakońćzyły się klęską na skutek pokonania obu lordów przez Craga Hacka. Posiada 201000 punktów doświadczenia, 30 halabarników i 15 kuszników, artefakty puklerz króla gnolli i topór centaura, umiejętności podstawowe wynoszące po 4 punkty dla ataku i obrony oraz po 2 punkty do mocy magii i wiedzy. Startuje z zamku położonego na wschodzie mapy. Portretu i specjalizacji w zwiększaniu efektywności umiejętności drugorzędnej Finanse użyczył mu żywy lord Haart.

Cytaty o lordzie Velmorze Edytuj

  • Ledwie zacząłeś poszukiwanie skradzionej głowy i pozostałych części Legionisty, gdy przybył posłaniec z wiadomością. Dowiadujesz się, że w okolicy kręcą się jeszcze dwaj rycerze. Wygląda na to, że czegoś szukają i są wrogo nastawieni. [zdarzenie dnia 2. od rozpoczęcia scenariusza "Legionista" kampanii "Przeklęte przymierze"]

Więcej w Fandom

Losowa wiki