Fandom

Moc i Magia

Lord Haart

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Lord Haart enrothiański rycerz. Występuje w pierwszych trzech częściach serii Heroes of Might and Magic.

Lord Haart w Heroes of Might and MagicEdytuj

Lord Haart w Heroes of Might and Magic IIEdytuj

Lord Haart w Heroes of Might and Magic III: The Restoration of ErathiaEdytuj

Lord Haart (RoE).jpg

Lord Haart jako rycerz

Bohater ten przybył z Enroth na Antagarich. Tutaj stał się członkiem tajnego nekromanckiego kultu po przywództwem króla Deyji Vilmara. Z podszeptu lisza Sandro podjął się misji otrucia władcy Erathii Nicolasa Gryphonhearta. Mogąc swobodnie poruszać się po Steadwick, nie miał żadnych trudności z wykonaniem tego zadania. Powodem nienawiści nekromantów do króla Erathii był fakt, że wygnał ich ongiś ze swego bogatego kraju do zniszczonej i splugawionej Deyji.

Gdy królowa Katarzyna dowiedziała się o winie Lorda Haarta włączyła go do dowództwa swojej armii podczas ataku na Deyję (kampania Pieśń dla ojca). Po rozbiciu armii deyjańskiej w serii bitew przygranicznych wojska Erathii dotarły do Stonecastle, gdzie rezydował król Gryphonheart. Po zdobyciu miasta doszło do spotkania królowej Katarzyny, Lorda Haarta i króla Nicolasa. Władca zemścił się na swym niewiernym rycerzu zabijając go w zamku.

Lord Haart w Heroes of Might and Magic III: Armageddon's BladeEdytuj

Lord Haart (AB).jpg

Lord Haart jako rycerz śmierci

Nekromanci ożywili Lorda Haarta i uczynili go Rycerzem Śmierci. Z nowymi siłami (m.in. nieumarli członkowie kultu Haarta, których uprzednio ożywił) najechał on na Tatalię i począł pustoszyć jej tereny jednocześnie tworząc swą armię nieumarłych z zabitych Tatalian. Walkę z nim podjęła jednak przybyła niedawno z Erathii Wiedźma Adrienne i po długiej kampanii rozbiła jego wojska.

Więcej w Fandom

Losowa wiki