Fandom

Moc i Magia

Lord Erin

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

LordErin.jpg

Posiadłość Lorda Erina.

Lord Erin - człowiek, postać wymieniana w wydarzeniach tekstowych ze scenariusza "Wszystkie poszlaki prowadzą do Channon" w kampanii "Najwspanialszy z żyjących" w Heroes of Might and Magic IV: Winds of War.

Opis Edytuj

Był korpulentnym, majętnym szlachcicem mieszkającym w posiadłości położonej między administrowanymi przez niego miastami królestwa Channon położonymi na granicy z pustynnym królestwem Qassar rządzonym przez najwybitniejszego maga Axeothu - Mysterio Wspaniałego. Poszukując sekretu nieśmiertelności, Mysterio dowiedział się, że Channończycy znają go, więc rozpoczął wyprawę na wyżej wymienione miasta w celu pozyskania jak najwięcej informacji na ten temat. Dopiero po pokonaniu dowódcy czwartego z przygranicznych miast dowiedział się, że w poznaniu tajemnicy nieśmiertelności może pomóc mu lord Erin. Podał również hasło umożliwiające dostanie się do niego, gdyż jego dom chroniła magiczna bariera o tak silnej mocy, że próby sforsowania jej kończyły się kilkuminutowym paraliżem. Zadowolony z pomyślnego obrotu spraw Mysterio nie zdawał sobie jednak sprawy, że lord Erin uczestniczył w przygotowanym wcześniej spisku. Początkowo rozmowa opierała się na wstępnych banałach: sprawiający wrażenie oczytanego lord Erin przyjął z wielą gościnnością Mysterio, nalewając mu wino i wypytując o cele jego kampanii oraz rozprawiając na tematy o magii. Jednak w trakcie wznoszenia toastu wyszła na jaw podstępna natura Erina, który poczęstował maga zatrutym winem, a następnie postanowił go zasztyletować. Nie docenił jednak swego wroga, który zaklęciami ochronnymi zneutralizował truciznę i powalił nacierającego nań agresora. Obezwładniony zamachowiec zrezygnował z dalszych prób walki, błagając żałośnie o litość i wyznając, że sekret immortalizmu jest ukryty w wieży w południowej dżungli Suldussar na Morzu Senjak. Mysterio dał mu wiarę i oszczędził jego życie uważając, że wystarczającym cierpieniem byłaby dla niego perspektywa powrotu mściwego maga z powrotem na te ziemie, z którą musiałby się mierzyć każdej nocy. Pełen entuzjazmu Mysterio poprzysiągł później zemstę Erinowi, kiedy odkrył, że skłamał, gdyż owa wieża była pusta. Najprawdopodobniej Erin zginął lub został uwięziony podczas zniszczenia Channon przez wojska barona von Tarkina, Mysteria Wspaniałego, Spazza Maticusa, Yratsa Sippiha lub Mongo.

Cytaty o lordzie Erinie Edytuj

  • Witaj w posiadłości Lorda Erina. Audiencje będą udzielane jedynie osobom umówionym. [tekst z tabliczki ustawionej niedaleko posiadłości Erina w scenariuszu "Wszystkie poszlaki prowadzą do Channon"]
  • Lokaj otwiera drzwi i z niewzruszoną twarzą przygląda się przybyszom. "Lord Erin nie życzy sobie rozmawiać z nikim oprócz Mysterio Wspaniałego" - oświadcza. [tekst pojawiający się w przypadku pierwszego wejścia do posiadłości]
  • Lokaj wpuszcza cię na teren posiadłości i prowadzi do sali audiencyjnej, gdzie widzisz korpulentnego mężczyznę siedzącego na tronie. Władca proponuje ci wino, a ty postanawiasz być uprzejmy... przynajmniej na razie. Twój rozmówca wydaje się bardzo oczytanym człowiekiem, a w dodatku interesują go szczegóły twoich poszukiwań, więc parę minut upływa wam na swobodnej pogawędce na tematy związane z magią. Kiedy służący przynosi wino, Lord Erin wznosi toast za twoją wyprawę. Odpowiadasz ukłonem, próbujesz wina, i... jest już za późno, kiedy zdajesz sobie sprawę ze swojego błędu. Zbyt długo studiowałeś alchemię, żeby teraz mieć jakiekolwiek wątpliwości: twoje wino zostało zatrute!
    Wzrok ci się mąci, a sala zaczyna wirować. Zamykając oczy, koncentrujesz się na truciźnie i z trudem wypowiadasz słowa zaklęcia ochronnego. Powoli odzyskujesz świadomość - w samą porę, żeby zobaczyć, jak Lord Erin biegnie w twoją stronę z uniesionym sztyletem. Natychmiast powalasz przeciwnika odpowiednim zaklęciem, wytrącając mu nóż z dłoni. Erin nawet nie próbuje walczyć, zamiast tego rzuca się do twoich stóp, błagając o litość.
    Podczas przesłuchania twój gospodarz wyjawia położenie magicznej wieży na południu, gdzie ukryty jest sekret nieśmiertelności. Postanawiasz oszczędzić jego nędzny żywot, wiedząc, że perspektywa twojego powrotu będzie spędzała mu sen z powiek przez resztę jego dni. Twoim nowym celem jest magiczna wieża. A zatem - na południe!
    [komunikat pojawiający się przed zakończeniem scenariusza "Pierwszy kontakt"]

Więcej w Fandom

Losowa wiki