Fandom

Moc i Magia

Lelia

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Lelia
Leila.png
Frakcja Ikonka Nekropolia (H6).png
Klasa Rycerz Śmierci
Rasa Człowiek
Płeć Kobieta
Świat Ashan
Siła ataku 2
Obrona 3
Moc magiczna 2
Obrona przed magią 1
Moc 5
Mana 30
Przywództwo 0
Przeznaczenie 1
Status Żywa

Leila – rycerz śmierci, wampirzyca, bohaterka standardowa z Might and Magic: Heroes VI.

Posiada specjalizację Obrończyni istot zmierzchu, która daje premię 10-punktową do obrony i obrony przed magią dla wampirów w jej armii.

BiografiaEdytuj

Ze względu na ostre rysy twarzy, Leila była często brana za mężczyznę. Sprawność we władaniu mieczem zapewniła tej ciemnoskórej dziewczynie zatrudnienie jako najemnik w Księstwie Byka - ilość intryg i spisków w tym regionie sprawiała, że nawet najpośledniejszy baron nie mógł się obyć bez ochroniarza. W tym okresie jej reputacja stopniowo rosła, aż wreszcie Leila została zatrudniona przez pewnego podróżującego uczonego: nekromantę imieniem Javed. Towarzyszyła mu na wyprawie w poszukiwaniu zaginionych tajemnic Shantiri, co szybko otworzyło jej oczy na oczywiste zalety przemiany w nieśmiertelnego wampira. Ponieważ nie miał najmniejszych zastrzeżeń co do usług najemniczki, Javed wstawił się za nią, gdy postanowiła wstąpić do kultu Pajęczej Bogini. Wśród swoich przeciwników jest teraz znana jako Czarna Wdowa.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki