Fandom

Moc i Magia

Leśna Straż

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Cienie z lasów.jpg

Leśna Straż

Leśna Straż to elitarne oddziały wojskowe działające z ramienia Erathii głównie na terenie AvLee. Ich główną siłą są strzelcy - najlepsi łucznicy wyselekcjonowani spośród całej armii Erathii i AvLee, wyposażeni w długie łuki (wynalezione przez Gelu) o bardzo dużym zasięgu i stopniu celności. Leśna Straż brała udział zarówno w walkach przeciwko liszowi Sandro, jak i w wojnie Ostrza Armagedonu. W pierwszej z nich oddziałami dowodził Caleb, potem jego miejsce zajął półelf Gelu. Innymi znanymi z imienia członkami Straży są Hrisleagh i Kieran, którzy wzięli udział w wojnie Ostrza Armagedonu oraz krasnolud Ufretin, który brał udział w wyprawie Gelu na wyspę Vori opisaną w grze Heroes Chronicles: The Sword of Frost. W szeregach Straży walczył też Tarnum za czasów, gdy mieszkał w AvLee.

Wielkim atutem oddziałów Leśnej Straży są szybkość działania, umiejętność walki z zaskoczenia oraz zacierania śladów. Z powodu tych niezwykłych zdolności oddziały te dowodzone przez Gelu znakomicie sprawdzały się w wojnie Ostrza Armagedonu, gdzie nie tylko stawały do otwartej walki z Kreeganami, ale także niszczyły ich linie aprowizacyjne, czym wydatnie przyczyniły się do odniesienia zwycięstwa nad armiami Eeofolu. Z powodu swych rozlicznych przewag Leśna Straż zwana jest uszami i oczami Erathii.

Chętni do walki w ramach Leśnej Straży muszą przejść długi kurs w Akademii Rekrutów. Następnie kadeci stawiani są przed poważnym testem, jakim jest np. zbrojne oczyszczenie jakiegoś regionu (tak było w przypadku Gelu).

Więcej w Fandom

Losowa wiki