Fandom

Moc i Magia

Kurhany

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

"Wejście do tego kurhanu jest miłe dla oka, ale jednocześnie niepokojące. W pobliżu wejścia panuje niesamowita cisza."

Ogólne informacjeEdytuj

Kurhany to pradawne grobowce krasnoludzkich królów i bohaterów, które stoją w Dolinie Kurhanów. Aby się po nich poruszać, trzeba znać metodę. Istnieje szesnaście kurhanów, z czego numery ma tylko piętnaście - ostatni z nich to Grobowiec Zokkara.

Poruszanie się po KurhanachEdytuj

K1.jpg
K4.jpg
Tylko trzy Kurhany są osiągalne bezpośrednio z powierzchni. Dojście do kolejnych zapewnia tajemniczy system przejść. Otóż z każdego Kurhanu (za wyjątkiem tych trzech osiągalnych bezpośrednio z Doliny Kurhanów) można dostać się do czterech innych. Pomiędzy przejściami znajdują się kamienne tablice ułatwiające orientację. Na środku jest numer Kurhanu w którym obecnie się znajdujesz, a po bokach numery tych, do których można się z niego dostać. Dodatkowo po obu stronach (czyli prawej i lewej) znajduje się wajcha, poruszająca się w płaszczyźnie pionowej. Tak więc, by z Kurhanu I dostać się do Kurhanu XV, trzeba podejść do prawego przejścia i przesunąć wajchę w dół.

Oprócz piętnastu numerów Kurhanów można też dostać się do Grobowca Zokkara (symbolizowanego przez krzyż Ankh - lewy górny róg obrazka po prawej), lub do Doliny Kurhanów (symbolem jest drzewo).

Lista KurhanówEdytuj

Występujące potworyEdytuj

Kurhany są zamieszkane przez liczne potwory, z czego duża część to nieumarli. A oto ich gatunki:

Misje związane z lokacjąEdytuj

PoradyEdytuj

Przed przejściem z jednego Kurhanu do drugiego warto włączyć tryb walki turowej. Po osiągnięciu kolejnego Kurhanu wystrzelić w przeciwników, po czym wrócić i tę taktykę stosować wielokrotnie. Jest szczególnie przydatna, gdy w lokacji znajduje się wiele potworów, a ilość punktów życia drużyny nie jest oszałamiająca.

Więcej w Fandom

Losowa wiki