Fandom

Moc i Magia

Kurbon

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Kurbon to krasnolud pełniący służbę u Tarnuma jako osoba odpowiedzialna za zaopatrzenie w grze Heroes Chronicles: Clash of the Dragons.

Od samego początku kampanii przeciwko Mutare Kurbon pomagał Tarnumowi w znalezieniu nowych złóż surowców do rozbudowy wojsk. Okazał się być bardzo dokładny i sumienny. Liczył każdą sztukę złota co zaczęło nawet denerwować Nieśmiertelnego Bohatera. Okazał się także bardzo dobrym łucznikiem.

Jakiś czas później okazał się zdrajcą. Niemalże zabił Aspena a zanim Tarnum go odnalazł (by chronić tajemnic swojej władczyni które on poznał), uciekł wraz z dużą częścią wojsk oraz Valitą w charakterze zakładnika. Tarnum w końcu odnalazł miejsce pobytu Kurbona i Vality. Okazało się, że wojska Smoczej Królowej miały rozkaz zabić cały jego oddział. Valita przeżyła, ale Kurbonowi udało się tylko dać im mały, czarny posążek i wypowiedzieć słowa: „Szach mat! Opiekuj się nią!” zanim zmarł. Kurbon chciał uwolnić Valitę wbrew rozkazom Mutare za co zginął. Nie mógł dłużej żyć w strachu z jej powodu, więc zdobył się na ostatni bohaterski gest.

Więcej w Fandom

Losowa wiki