Fandom

Moc i Magia

Kozuss

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Kozuss - czarownik (czarodziej), bohater kampanijny, główny protagonista kampanii "Magnetyzm przeciwieństw" (Heroes of Might and Magic IV: The Gathering Storm).

Specjalizował się w zaklęciach Chaosu i Ładu. Udał się na poszukiwania Płomienia Chaosu, Lodowych Łusek i Naszyjnika Równowagi. W dzikiej krainie Aldamar spotkał się z Wyrocznią, która wyjawiła mu miejsce znalezienia Płomienia Chaosu. Po zdobyciu go na wyspie Alagash, po czym przybył na pogranicza królestwa Merlionu, gdzie wszedł w posiadaniu Lodowych Łusek i zajął miasto portowe Tullarn, aby móc wyruszyc w dalszą drogę. Aby przechwycic Naszyjnik Równowagi, musiał stoczyc bój z Suldrinem, magiem cienia i najpotężniejszym czarnoksiężnikiem Merlionu. Wypełniwszy swoje zadanie, powrócił do swoich przyjaciół z tawerny T. R. i podążył z nimi do siedziby Hexisa.

Posiada umiejętności Magia Chaosu (poziom zaawansowany), Przyzywanie, Czarnoksięstwo, Magia Ładu i Zaklęcia (poziomy podstawowe). Gracz ma okazję sterowac nim jako bohaterem we wszystkich misjach kampanii "Magnetyzm przeciwieństw" oraz we wszystkich misjach kampanii "Nadchodząca Burza".

Więcej w Fandom

Losowa wiki