Kostur Sandra

Kostur Sandra.png

Wygląd artefaktu w H6

Kostur Sandra – artefakt oraz broń rodowa, którą można założyć na slot prawej ręki. Posiada 5 poziomów doświadczenia, a żeby zdobyć kolejny poziom tejże broni, należy po prostu walczyć. Każdy z poziomów daje bohaterowi, który akurat nosi ten przedmiot, dodatkowe bonusy ułatwiające rozgrywkę. Kategorią tej rzeczy jest magia. Ten kostur jest dostępny w Might and Magic: Heroes VI.

CechyEdytuj

Oto lista wszystkich poziomów i bonusy, które te poziomy dają.

  1. +3 do mocy magicznej.
  2. Klątwa licza.
  3. Wola licza.
  4. Moc licza.
  5. Transfuzja życia.

OpisEdytuj

Ten kostur stworzył słynny licz Sandro w pierwszych latach istnienia kultu Pajęczej Królowej. Sandro był nie tylko zdolnym czarodziejem, ale i utalentowanym rzemieślnikiem oraz alchemikiem. Wykorzystał te umiejętności, tworząc swój własny kostur, który zyskał sławę jednej z najstraszliwszych broni tego nekromanty. Kostur wzmocnił i tak już potężne zdolności nekromantyczne Sandra, przez co stał się on dosłownie najpotężniejszym istniejącym nekromantą. Mimo, że był jednym z pierwszych wyznawców Belketha, Sandro miał własne ambicje i stworzył w ramach kultu własny odłam. Kiedy było już jasne, że knowania Sandra zagrażają fundamentom nowopowstałej religii, Belketh postanowił wyrzucić licza z jej szeregów. Zanim jednak to uczynił, odebrał mu jego własny kostur. Dzieło Sandra po dziś dzień jest używane przez nekromantów, jednak żaden jeszcze nie zdołał tak skutecznie wykorzystać jego mocy, jak sam jego twórca. Sandro natomiast zniknął wkrótce po tym, jak go wygnano. Do dziś nie wiadomo, gdzie się udał. Od tamtych czasów nikt go nie widział... jeszcze.