Fandom

Moc i Magia

Kostur Przypływów

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Kostur Przypływów.png

Wygląd artefaktu w H6

Kostur Przypływów – artefakt oraz broń rodowa, którą można założyć na slot prawej ręki. Ta broń posiada 5 poziomów doświadczenia, a można ją ulepszać poprzez najzwyklejszą walkę. Każdy poziom dodaje bohaterowi, który akurat dzierży ten przedmiot dodatkowe bonusy ułatwiające walkę. Kategorią tej rzeczy jest magia. Kostur Przypływów jest dostępny w Might and Magic: Heroes VI.

CechyEdytuj

  1. Pokrewieństwo magii wody i zmniejszenie kosztu rzucania zaklęć magii wody o 10%.
  2. +30 do maksymalnej liczby punktów many.
  3. Ryk głębin.
  4. +5 do obrony przed magią.
  5. Lodowa tarcza.

OpisEdytuj

Tak jak sama Asha, Smoczy Bogowie też mają różne wcielenia. Shalassa nie jest tu wyjątkiem. Może być łaskawym morzem, źródłem wszelkiego życia... ale i rozszalałym sztormem, który sieje zniszczenie. Kult tego drugiego wcielenia Shalassy, Niszczycielki Okrętów, jest uznawane w królestwie Nagów za herezję i surowo zakazany. Zdarza się jednak, że jakaś Perłowa Kapłanka usłyszy zew Niszczycielki Okrętów z głębin oceanów i padnie ofiarą pokusy, aby służyć temu wcieleniu bogini. Kiedy taka herezja zostanie odkryta, innowierne Perłowe Kapłanki zostają wygnane z krainy Nagów i stają się Meduzami, niebezpiecznymi stworzeniami zamieszkującymi odległe wyspy i podwodne ruiny. Choć Meduzy są samotniczkami, co jakiś czas dołączają do załóg pirackich okrętów lub gromadzą się, tworząc małe sekty kultu Niszczycielki Okrętów. Złączywszy swe moce, potrafią przywoływać potężne fale tsunami i cyklony, którymi niszczą statki handlowe, a nawet małe osady nad brzegiem morza. Kostur Przypływów należał niegdyś do przywódczyni takiej właśnie sekty. Do unicestwienia jej wynajęto słynnego łowcę nagród Hamato. Odnalazł on siedzibę sekty i uciął głowę Meduzie stojącej na jej czele, po czym zabrał kostur razem z jej głową w charakterze trofeum.

Więcej w Fandom

Losowa wiki