Fandom

Moc i Magia

Kostur Piorunów

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Kostur Piorunów.png

Wygląd artefaktu w H6

Kostur Piorunów – artefakt oraz broń rodowa, którą można założyć na slot prawej ręki. Ten oręż posiada 5 poziomów doświadczenia, które dają coraz lepsze bonusy dla postaci, która dzierży ten przedmiot. Można ulepszać ren kostur poprzez najzwyczajniejszą walkę. Kategorią tego artefaktu jest magia. Ta rzecz jest dostępna w Might and Magic: Heroes VI.

CechyEdytuj

  1. Zmniejszenie kosztu rzucania zaklęć z kategorii magii powietrza o 10%.
  2. +3 do siły ataku.
  3. Uziemienie.
  4. +5 punktów do siły ataku.
  5. Różdżka piorunów.

OpisEdytuj

Orkowie z wysp Pao opowiadają o potężnym duchu, którego nazywają Ptakiem Gromu, wcieleniem Ojca Nieba. Według ich opowieści, Ptak Gromu zamieszkuje tylko samotne szczyty gór, wiecznie spowite obłokami. Szamanka Whaitiri postanowiła odnaleźć gniazdo owego legendarnego ptaka, w ramach swej proroczej wędrówki. Wyruszyła tedy na burzliwe wody, mając jedynie wiosło do sterowania swoją łódką. Wkrótce odnalazła samotny słup skalny wystający z morza i zaczęła się wspinać. Po trzech dniach dotarła na szczyt i ujrzała majestatycznego Ptaka Gromu. Gdy ten zauważył, że został odkryty, rozzłoszczony zaczął trzepotać olbrzymimi skrzydłami, przez co burza przybrała na sile. Whaitiri zatknęła tedy wiosło między skałami, zamknęła oczy i zaczęła nucić modlitwę do Matki Ziemi. Ptak skrzeczał i ciskał grom za gromem, jednak wszystkie spływały po wiośle, nie czyniąc krzywdy szamance. W końcu, Ptak Gromu rzucił się na młodą szamankę, zamierzając rozerwać ją na strzępy swym potężnym dziobem. Nie udało mu się jednak trafić jej ani razu, albowiem wiosło zatrzymało wszystkie ciosy. Kiedy Whaitiri otworzyła oczy, odkryła że straciła wzrok. Taka była cena, jakiej Matka Ziemia zażądała za oswojenie Ptaka Gromu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki