Fandom

Moc i Magia

Kostur Oczyszczenia

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kostur Oczyszczenia.png

Wygląd artefaktu w H6

Kostur Oczyszczenia – artefakt oraz broń rodowa, którą można założyć na slot prawej ręki. Ten oręż posiada 5 poziomów doświadczenia oraz posiada możliwość ulepszania poprzez najzwyczajniejszą walkę. Każdy poziom daje specjalne bonusy dla bohatera, który akurat dzierży tę broń. Kategorią tej rzeczy jest magia. Ta rzecz jest dostępna w Might and Magic: Heroes VI.

CechyEdytuj

  1. Oczyszczenie.
  2. +4 do obrony przed magią.
  3. Opary mgły.
  4. +4 punkty do obrony przed magią.
  5. Magiczna synergia.

OpisEdytuj

Pod koniec Ery Mitycznej, ranna i opętana koszmarami przez swego brata Urgasha, smocza bogini Asha mogła ozdrowieć tylko dzięki pomocy swych dzieci. Jedyną, która mogła ukoić jej rany, była Malassa, smocza bogini Ciemności. Ich spotkanie było utrzymywane w tajemnicy, a odbyło się w czeluściach jaskiń pod bezludną wyspą archipelagu zamieszkiwanego przez nagów. Kiedy Shalassa obmyła Ashę swymi świętymi wodami, oczyszczając jej duszę, Malassa wyciągnęła ze swej matki dręczące ją koszmary. To właśnie one, niczym odbicie śmiertelnych cierpień, stały się osobną istotą, Matką Namtaru. Gdy Shalassa, bogini żywiołu Wody, ujrzała jak przeraźliwa jest jej ciemność, stworzyła sarkofag mający uwięzić jej niszczycielską moc. Powstała tedy świątynia nagów, w której za inspiracją Shalassy powstał kostur mający powstrzymać owo stworzenie, nie dać mu urosnąć w siłę, pochłaniający czarną moc sączącą się spod ziemi: Kostur oczyszczenia.

Więcej w Fandom

Losowa wiki