Fandom

Moc i Magia

Kostur Ośmiu Głów Ashy

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kostur Ośmiu Głów Ashy.png

Wygląd artefaktu w H6

Kostur Ośmiu Głów Ashy – artefakt oraz broń rodowa, którą można założyć na slot prawej ręki. Ten kostur posiada 5 poziomów doświadczenia, które dają coraz lepsze bonusy dla dzierżącego ten przedmiot bohatera. Aby uzyskać kolejny poziom, należy po prostu walczyć. Kategorią tej rzeczy jest magia. Ten artefakt występuje w Might and Magic: Heroes VI.

CechyEdytuj

  1. +3 punkty do mocy magicznej.
  2. +30 do maksymalnej liczby punktów many.
  3. +5 do obrony przed magią.
  4. +10 punktów many dziennie.
  5. Skupienie magii.

OpisEdytuj

Ten prastary kostur jest starszy od większości cywilizacji Ashanu. Panuje przekonanie, że stworzył go lud Shantiri — cywilizacja unicestwiona podczas Pradawnych Wojen, kiedy aniołowie i bezimienni użyli w walce między sobą straszliwych mocy. Kiedy czarodzieje i badacze magii nie byli zajęci walką między sobą o zdobycie tego kostura ze względu na jego właściwości wzmacniające moc magiczną, starali się zrozumieć jego naturę. Większość jest zgodna, że sześć węży na szczycie przedstawia sześciu Smoczych Bogów. Wciąż trwa dyskusja na temat czterech kryształów, które trzymają w paszczach. Jedna z modnych teorii głosi, że każdy z nich przedstawia jakąś porę roku. Dwa węże w dolnej części kostura mogą przedstawiać Ashę i Urgasha. Nie wiadomo, co oznacza kryształ, który razem trzymają. Część badaczy twierdzi, że symbolizuje on równowagę na Ashanie, i że Ład nie może istnieć bez Chaosu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki