Kopalnie Czerwonych Krasnoludów

Kopalnieczkrasnoludow.png

Wejście do Kopalni

Ogólne informacjeEdytuj

"Choć kopalnia została ostatnio opuszczona przez krasnoludy, ciągle widoczny jest kunszt włożony w jej budowanie."

Lokacja ta znajduje się w północno-wschodnim krańcu Pustyni Bracada, po drodze z Doliny Kurhanów, a wejścia do niej broni dosyć duże stado gryfów. Można sobie tu spokojnie poradzić już na niskim poziomie, pod warunkiem że drużyna posiada dosyć silne czary ofensywne i mikstury zapobiegające zamianie w kamień.

Kopalnie Czerwonych Krasnoludów składają się z długich, ciągnących się korytarzy, leżących na dwóch poziomach. Na wyższym z nich „rozgościły się” szlamowce - odporne na uderzenia fizyczne galaretowate stworzenia zadające stosunkowo wysokie obrażenia. Jak sobie z nimi radzić? Używać czarów ofensywnych, lub broni zadającej obrażenia od żywiołów, np. ognia. Ryzykuje się jednak wówczas otrzymanie całkiem dużych obrażeń, a lokację tę odwiedza się zazwyczaj już na początku gry, więc najbezpieczniej chyba nie podejmować walki, lecz biegnąc omijać przeciwników i uwalniać skamieniałych krasnoludów. Warto przeszukiwać wagony w poszukiwaniu cennych przedmiotów. Na dolnym poziomie rozkład korytarzy jest analogiczny, przemieszczanie się utrudniają jednak grupki strzelających meduz. To właśnie na niższym poziomie znajduje się mechanizm windy, który trzeba zniszczyć, by wykonać zadanie Mag-Wojownik - Zepsuta winda. Należy jednak pamiętać, że czas, jaki drużyna ma na to jest ograniczony i wynosi godzinę - jeśli w tym czasie nie wróci się z powrotem na wyższy poziom, później będzie to niemożliwe.

Występujące potworyEdytuj

MapaEdytuj

Misje dotyczące tej lokacjiEdytuj