Fandom

Moc i Magia

Kopalnie (H5)

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Kopalnie – obiekty znajdujące się na mapie, w każdej części serii Heroes of Might and Magic, a między innymi w Heroes of Might and Magic V. Każda z kopalni daje dane surowce codziennie. Przed daną kopalnią stoi strażnik pilnujący tego miejsca, a wokół niego surowiec, za którego produkcję odpowiada ta budowla. W tych budynkach można umieścić strażników, którzy będą strzegli tego miejsca przed wrogimi bohaterami. Można te struktury atakować, lecz niszczyć już nie.

KopalnieEdytuj

Laboratorium AlchemikaEdytuj

Laboratorium Alchemika – budynek, który nie jest typową kopalnią, lecz się do nich zalicza. Dostarcza 1 uncję rudy dziennie dla frakcji, która akurat zajmuje ten budynek.

Kryształowa GrotaEdytuj

Kryształowa Grota – budynek dostarczający codziennie jedną sztukę kryształu.

Kopalnia KlejnotówEdytuj

Kopalnia Klejnotów – kopalnia, która dostarcza 1 kryształ dziennie.

Kopalnia ZłotaEdytuj

Kopalnia Złota – przydatne miejsce, w którym wydobywa się pokaźne ilości złota. Co dzień dostarcza królestwu 1000 sztuk złota.

Kopalnia RudyEdytuj

Kopalnia Rudy – podstawowa kopalnia każdej frakcji. Dostarcza codziennie 2 sztuki rudy kamienia.

TartakEdytuj

Tartak – budowla, która nie jest kopalnią, ale pełni podobne funkcje. Dostarcza 2 bale drewna dziennie.

Kopalnia SiarkiEdytuj

Kopalnia Siarki – budynek dodający do skarbca 1 uncję siarki dziennie.

Zagłębie KrasnoludówEdytuj

Zagłębie Krasnoludów – budynek, który dostarcza dziennie 1 jednostkę losowego surowca (nie licząc złota i drewna).

Nawiedzona KopalniaEdytuj

Główny artykuł: Nawiedzona Kopalnia.

Nawiedzona Kopalnia – specjalna odmiana kopalni, którą, jako jedyną, strzegą strażnicy we wnętrzu.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki