Kolonia Zod

Kolonia Zod.jpg

Wejście do Kolonii Zod

Ogólne informacjeEdytuj

Żadne słowa nie są w stanie wyrazić waszego przerażenia. Wygląda na to, że jedna z rur jest wejściem...

Kolonia Zod to siedziba diabłów w Eeofolu. Wejście do niej znajduje się w południowo-zachodniej części krainy. Z całą pewnością już samo dotarcie do Krainy Olbrzymów jest trudnym zadaniem (Tunele do Eeofolu pełne są hord potężnych behemotów), ale spotkanie z diabłami w Eeofolu też nie należy do przyjemnych. Oto jak należy kierować się do Kolonii po wyjściu z tuneli: cały czas kierować się kanionem, a na rozwidleniu skręcić na południe, a przed obeliskiem zakręcić na zachód (jeśli drużyna posiada czar Latanie może zwyczajnie polecieć w podanym kierunku). Co by nie mówić - po drodze trzeba uważać: sporo tytanów stanie na drodze drużyny. Bliżej samej Kolonii, u jej wejścia żyje bardzo liczna gromada diabłów. Wybicie ich wszystkich jest niełatwe, ale można sobie pomóc na kilka sposobów:

  • Walka z powietrza - czar Latanie + łuki/zaklęcia ofensywne przy jednoczesnym poruszaniu się w płaszczyźnie pionowej gdy przeciwnik atakuje.
  • Masakra - czar Armageddon (tylko Ścieżka Ciemności).
  • Ukrycie - czar Niewidzialność. Przecież nikt nie powiedział, że trzeba wszystkich wrogów pozabijać, nie?
  • Walki potworów - napuścić na diabły tytanów. Ci drudzy są bardzo wytrzymali (~1000 HP), więc starcie będzie długie, podczas gdy drużyna dostanie się do Kolonii.

Wewnątrz tego kompleksu także pełno jest Kreegan, ale już nie tak wielu jak u jego bram. Korytarz prowadzący w prawo jest nieistotny - cel zadania da się osiągnąć po wybraniu lewego. Na jego końcu znajduje się winda. Trzeba wjechać na wyższy poziom, wcisnąć oba przyciski (jeden odblokowuje pole siłowe przed komnatą Rolanda, a drugi tajny tunel). Dalej prosto do korytarza, po bokach którego znajdują się cztery pomieszczenia - w drugim po lewej uwięziony w klatce siedzi król Enroth. Oczywiście nie jest to dla drużyny zaskoczeniem, ponieważ poinformował ją o tym Archibald Ironfist tuż po wyjściu z tuneli. Nie muszę chyba wspominać, że wszędzie jest pełno Kreegan?

Wciśnięcie przycisku na piętrze sprawia, że można użyć korytarza, który dotychczas był ukryty. Trzeba w niego wejść i kierować się nim aż do dużej sali. Tu po wybiciu strażników należy udać się na wyższy poziom windą. Następnie odblokować następną windę (wciśnięcie dwóch przycisków w pomieszczeniach po prawej i lewej stronie na tym piętrze) i wjechać nią do góry. To ostatnie pomieszczenie: czeka w nim sam Xenofex i jego współplemieńcy.

Występujące potworyEdytuj

Misje dotyczące tej lokacjiEdytuj