Fandom

Moc i Magia

Klasy zaawansowane w Might and Magic VII: For Blood and Honor

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

W Might and Magic VII: For Blood and Honor występuje dziewięć klas. Przedstawiciel każdej z nich może w niej awansować dwukrotnie: druga promocja jest jednak uzależniona od wyboru Ścieżki Światła albo Ciemności.

Awans w każdej klas związany jest z większym przyrostem punktów życia lub punktów magii, a także umożliwia uczenie się nowych biegłości, czy naukę już poznanych na wyższym poziomie. Pierwszą misję promocyjną można wykonać w każdej chwili gry, natomiast drugą dopiero po wykonaniu pierwszej oraz wyborze Ścieżki.

Przykładowo Rycerz po wykonaniu misji promocyjnej na Maga-Wojownika nie zdobędzie żadnych cech tego drugiego, ale zdobędzie pewną ilość punktów doświadczenia oraz tytuł honorowego Maga-Wojownika.

Lista zadań promocyjnychEdytuj

ŁucznikEdytuj

KlerykEdytuj

DruidEdytuj

  • Wielki Druid - Kamienne kręgi - Udajcie się do kamiennych kręgów w Tatalii, na Wyspach Evenmorn i Avlee, potem wróćcie do Anthony'ego Greena w Lesie Tulareańskim.
  • Arcydruid - Królewskie szczątki - Wydobądźcie kości krasnoludzkiego króla z tuneli pomiędzy Kamiennym Miastem a Nighon i umieśćcie je w miejscu spoczynku w Dolinie Kurhanów. Następnie wróćcie do Anthony Greena w Lesie Tulareańskim.
  • Czarnoksiężnik - Kradzież smoczego jaja - Zabierzcie smocze jajo ze ze smoczej jaskini w krainie olbrzymów i przynieście je Torowi Anwynowi na Górze Nighon.

RycerzEdytuj

MnichEdytuj

  • Wtajemniczony - Miejsce medytacji - Znajdźcie zaginione miejsce medytacji w krasnoludzkich Kurhanach.
  • Mistrz - Najwyższy kapłan Baa - Udajcie się do świątyni Baa w Avlee i zabijcie Najwyższego Kapłana Baa. Następnie wróćcie do Bartłomieja Hume'a w Harmondale.
  • Ninja - W poszukiwaniu grobowca - Złamcie szyfr w Szkole Czarów na pustyni Bracada, aby odkryć położenie grobowca Ashwara Nog'Nogotha. Gdy tego dokonacie, udajcie się na miejsce, wejdźcie do środka, a następnie wróćcie do Stephana Sand w Czeluści.

PaladynEdytuj

  • Krzyżowiec - Smok - Zabijcie Wromthraxa Bez Serca w jego jaskini w Tatalii, a potem porozmawiajcie z Sir Charlsem Quixotem.
  • Heros - Dama w opresji - Uratujcie Alicję Hartgreaves z wieży Williama na wrzosowiskach Deyji, a potem porozmawiajcie z Sir Charlesem Quixotem.
  • Złoczyńca - Porwanie Porwijcie Alicję Hargreaves z jej rezydencji w Zamku Gryphonheart i przyprowadźcie ją do wieży Wiliama na wrzosowiskach Deyji.

ŁowcaEdytuj

MagEdytuj

ZłodziejEdytuj

  • Łotrzyk - Kradzież wazy - Udajcie się do majątku Lorda Markhama w Tatalii, skradnijcie stamtąd wazę i wróćcie z nim do Williama Laskera w kanałach Erathii.
  • Szpieg - Odważnik w wieży - Udajcie się do szóstej wieży strażniczej na wrzosowiskach Deyji i przenieście odważnik z góry wieży na dół. Potem wróćcie do Willama Laskera w kanałach Erathii.
  • Zabójca - Zabójstwo Lady Carmine - Udajcie się na Niebiański Dwór w Celeste i zabijcie Lady Eleanor Carmine. Wróćcie z dowodem do Seknita Undershadowa na wrzosowiskach Deyji.

Więcej w Fandom

Losowa wiki