Fandom

Moc i Magia

Kilgor

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Kilgor.jpg

Kilgor

Waerjak: Czy Kilgora wzruszyłyby wasze problemy? A jeśli tak to zwróciłby wam wóz rudy?

Mieszkaniec wioski: Nie, Kilgor z pewnością zatrzymałby go dla siebie.

Kilgor - Młody barbarzyńca, który bierze udział w Festiwalu Życia by zostać królem Krewlod. W drodze do tronu zmaga się z wieloma potworami, konkurentami, a na końcu z dotychczasowym królem, Winstonem Boragusem. Gdy zostaje królem, jego trzecia żona, Kija, zdobywa dla niego Miecz Mrozu, aby zapewnić jej synom tron Krewlod (Kilgor wprowadził tron dziedziczny). Doprowadza to do kampanii mającej na celu podbicie całego Antagarichu, której zwieńczeniem jest bitwa między siłami barbarzyńców, dowodzonymi przez samego króla, a wojskiem AvLee na czele z Gelu. Doszło wtedy do zderzenia Ostrza Armagedonu z Mieczem Mrozu, co spowodowało Rozliczenie oraz śmierć wielu mieszkańców planety, w tym walczących żołnierzy i ich dowódców.

Bohater w Heroes of Might and Magic IIIEdytuj

Kilgor
Klasa Barbarzyńca

BiografiaEdytuj

Od kiedy pokonał swego ojca i zajął jego miejsce jako przywódca klanu, Kilgor zdobył wielką sławę w całym Krewlod. Wielu uważa, iż on jako jedyny jest w stanie wygrać Festiwal Życia odbywający się raz na kilka pokoleń.

SpecjalnośćEdytuj

Behemoty - kontrolowane przez bohatera behemoty oraz starożytne behemoty uzyskują +5 punkt ataku i obrony oraz 10 punktów obrażeń wiecej.

Więcej w Fandom

Losowa wiki