Fandom

Moc i Magia

Katana Kirina

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Katana Kirina.png

Wygląd artefaktu w H6

Katana Kirina – artefakt oraz broń rodowa, którą zakłada się na slot prawej ręki. Można ją ulepszać, a każdy poziom daje specjalne bonusy dla bohatera aktualnie dzierżącego ową broń. Kategorią tej Katany jest moc. Ten przedmiot jest dostępny Might and Magic: Heroes VI.

CechyEdytuj

  1. +5 punktów do inicjatywy.
  2. Uderzenie chłodu.
  3. +5 do przeznaczenia.
  4. Życzenie Kirina.
  5. Fala magii.

OpisEdytuj

Nazwa klanu Hoshino pochodzi od jego legendarnego założyciela, dajmio Hoshino. Trzeciego dnia po narodzinach, jego syn zachorował. Z chłopcem było coraz gorzej i kapłanka Shalassy przepowiedziała, że syn dajmio nie przeżyje nocy. Została tylko jedna nadzieja: zabrać dziecko na wyspę Źródlanych Nimf przed wschodem słońca. Jedynym sposobem, aby dostać się tam na czas, było przywołanie baśniowego Kirina, najszybszej istoty w całym królestwie. Dajmio znał cenę tej przysługi: ktokolwiek dosiadał Kirina, musiał umrzeć. Hoshino nie wahał się jednak; przymocował sobie niemowlę na piersiach i przyjął pomoc Kirina. Stworzenie w ciągu kilku godzin pokonało drogę morzem na Źródlaną Wyspę. Kiedy pierwsze promienie słońca zaczęły rozświetlać fale, Hoshino ułożył swego potomka przed Źródlanymi Nimfami, a te użyły całej swojej mocy i wyrwały syna dajmio ze szponów śmierci. Później, dajmio Hoshino spędził swój ostatni dzień życia, trzymając dziecko przy sercu, napawając się ostatnimi chwilami razem z synem. Kiedy słońce zanurzyło się w morzu na horyzoncie, dajmio stanął przed Kirinem, a ten od razu przemienił go w wodę. Pozostała po nim tylko katana, której ostrze nabrało szczególnej mocy pod wpływem tego altruistycznego i odważnego czynu. Używanie tego miecza to wielki zaszczyt. Korzysta się z niego tylko w czasach największej potrzeby.

Więcej w Fandom

Losowa wiki