Fandom

Moc i Magia

Kampanie w Heroes of Might and Magic IV

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Kampanie w Heroes of Might and Magic IV są podzielone na frakcje biorące w nich udział. Kampani jest sześć, kolejno Życia, Mocy, Ładu, Natury, Śmierci i Chaosu. Wszystkie są dostępne od początku. Każda z kampani zawiera średnio po 5 misji, najdłuższa jest kampania Ładu, licząca aż 8 misji.

ListaEdytuj

1. Prawdziwe Ostrze - kampania sił Życia. Opowiada ona historię zmagań Lorda Lysandera Gryphonhearta z Sir Wortonem, uzurpatorem roszczącym sobie prawa do tronu Palaedry - królestwa utworzonego przez uchodźców z Erathii.

2. Chwała Dni Minionych - kampania Mocy. Głównym jej bohaterem jest młody Barbarzyńca Waerjak - wychowanek Tarnuma, który stara się zjednoczyć barbarzyńskie plemiona pod wspólnym sztandarem.

3. Cena Pokoju - kampania Ładu. Główną rolę gra tutaj młoda królowa Wielkich Arkan, Emilia Nighthaven ale przyjdzie nam tutaj zagrać także Solmyrem - sługą Wielkiego Wezyra Gavina Magnusa. Jest to najdłuższa kampania, której osią fabularną jest konflikt pomiędzy Emilią i jej sprzymierzeńcami, a siłami Wezyra.

4. Elvin i Shaera - kampania Natury. Opowiada ona o elfickich kochankach, Elvinie i Shaerze, którzy walczą z przeciwnościami losu, aby być razem.

5. Pół-Martwy - kampania sił Śmierci. Jest to historia powstania państwa Nekross, widziana oczyma Nekromanty, Gauldotha Pół-Martwego.

6. Córka Pirata - kampania Chaosu. Opowieść o Tawni Balfour, córce postrachu mórz - Czarnego Balfoura. Nasączona zdradą i ciągłymi konfliktami historia narodzin królowej Złotego Morza.

Więcej w Fandom

Losowa wiki