Fandom

Moc i Magia

Kampanie w Heroes of Might and Magic III: Ostrze Armagedonu

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

W grze Heroes of Might and Magic III: Ostrze Armagedonu można zagrać w sześć kampanii. Każda z nich opowiada inną historię, jednak wszystkie (poza ostatnią) dzieją się mniej więcej w tym samym czasie. Pierwsze pięć jest dostępnych już od początku gry - szósta zostaje odblokowana dopiero po ich przejściu.

ListaEdytuj

  1. Ostrze Armagedonu - Wojska Eofolu rządzonego przez Lucyfera Kreegana szykują się do najazdu na Erathię. Mają ze sobą potężny artefakt - Ostrze Armagedonu, które pogrąży w świat w chaosie i zniszczeniu. Powstrzymać go mogą tylko połączone siły Erathii i AvLee pod wodzą pary królewskiej i dzielnego półelfa Gelu
  2. Smocza krew – Mutare - ambitna władczyni jednej z prowincji Nighonu stara się zdobyć panowanie nad całą wyspą. Podbijając innych tamtejszych możnowładców wypija fiolkę smoczej krwi, która sprawia, że przeistacza się w smoka.
  3. Pogromca Smoków – Młody czarodziej Dracon pragnie zostać pogromcą smoków. Nim jednak dostąpi tego zaszczytnego tytułu będzie musiał zmierzyć się z ich najpotężniejszymi gatunkami: kryształowym, czarodziejskim, rdzawym i błękitnym.
  4. Festiwal Życia – Barbarzyńca Kilgor staje do odbywającego się w Krewlod co kilkadziesiąt lat Festiwalu Życia. Nagrodą za zwycięstwo jest tytuł władcy całej krainy, gra jest więc warta świeczki...
  5. Igranie z ogniem – Młoda tataliańska wiedźma Adrienne powraca do ojczyzny. Zastaje ją jednak zniszczoną przez najazdy. Zbiera więc armie, by powstrzymać najeżdżające jej kraj nieumarłe hordy Lorda Haarta.
  6. Nieroztropny kaprys – Zajmujący się branżą perfumeryjną Christian rozbija się podczas wycieczki na dzikich południowych wyspach. Jedynym sposobem na powrót do domu jest współpraca z tubylcami. Jednak biorąc pod uwagę fakt obecności na okolicznych morzach piratów nie będzie to łatwe zadanie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki