Fandom

Moc i Magia

Kampanie w Heroes of Might and Magic III: Cień Śmierci

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Gra Heroes of Might and Magic III: Cień Śmierci zawiera siedem nowych kampanii. Opowiadają one o wydarzeniach, które miały miejsce na Antagarichu przed Odrodzeniem Erathii. Głównymi bohaterami są nekromanta Sandro, pragnący zdobyć władzę nad kontynentem poprzez stworzenie potężnych artefaktów (płaszcza nieumarłego króla i zbroi przeklętego) oraz czwórka herosów, którzy postanawiają mu się przeciwstawić. Są to barbarzyńcy Crag Hack i Yog, a także młody łowca Gelu i przybyła z Enroth druidka Gem.

Pierwsze cztery kampanie, które dostępne są od początku rozgrywki, opowiadają o losach czwórki bohaterów i trzeba w nich odnieść zwycięstwo, by odblokować kolejne trzy.

ListaEdytuj

  1. Nowy początek (dostępna od początku) - Przybyła z Enroth czarodziejka Gem wraz z łowcą Clancym walczą na pograniczu AvLee i Deyji z nekromantami poszukując trzech artefaktów: amulet grabarza, butów trupa i kaptura wampira.
  2. Eliksir życia (dostępna od początku) - Młody łowca Gelu wspinający się w górę w hierarchii avleńskiej Leśnej Straży poszukuje na deyjańskim pograniczu artefaktów, które posłużą do stworzenia eliksiru życia.
  3. Tnij siecz (dostępna od początku) - Znudzony życiem w Enroth barbarzyńca Crag Hack przybywa na Antagarich i wplątuje się w intrygę zorganizowaną przez Sandro. Na jego polecenie poszukuje czterech artefaktów, które po złożeniu utworzą zbroję przeklętego.
  4. Narodziny barbarzyńcy (dostępna od początku) - Yog postanawia pójść w ślady swego ojca barbarzyńcy i rezygnuje ze studiów u magów w Bracadzie by zostać wojownikiem w krewlodzkiej armii diuka Winstona Boragusa.
  5. Bunt nekromanty - Oszukawszy Gem i Crag Hacka Sandro zdobył dwa potężne artefakty. Teraz musi zmierzyć się ze swoim byłym mistrzem - Ethriciem oraz z innymi wrogami, którzy nie są zadowoleni ze wzrostu jego potęgi.
  6. Przeklęte przymierze - Czwórka bohaterów rozpoczyna atak na Deyję, gdzie Sandro osadził na tronie Fineasa Villmara i rządzi krajem zza jego pleców. Do pokonania nekromanty potrzeba będzie jednak miecza anielskiego sojuszu, którego części trzeba odnaleźć.
  7. Ulotna moc - Pokonany Sandro nie zarzucił planów podboju Antagarichu. Szuka teraz nowych sprzymierzeńców by zemścić się na swoich wrogach i odzyskać potęgę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki