Fandom

Moc i Magia

Kalindra (H6)

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kalindra
Kalindra.png
Frakcja Ikonka Świątynia (H6).png
Klasa Mnich
Rasa Człowiek
Płeć Kobieta
Świat Ashan
Siła ataku 1
Obrona 1
Moc magiczna 2
Obrona przed magią 3
Moc 2
Mana 50
Przywództwo 1
Przeznaczenie 1
Status Żywa

Kalindra – mniszka, człowiek, bohaterka standardowa w Might and Magic: Heroes VI.

Jej specjalizacją jest Mistrz odłamków lodu, dzięki czemu zyskuje od początku gry zaklęcie lodowy pocisk, a koszt w punktach many jest tańszy o 33%.

Początkowa armia złożona jest z 5 żarłaczy i 9 koralowych kapłanek.

BiografiaEdytuj

Kalindra twierdzi, że jest księżniczką, a jej rodowód sięga zaginionej cywilizacji Shantiri. Inna sprawa, że większość mieszkańców południowego Ashanu może powiedzieć o sobie to samo. Dzięki złocistej skórze i czarnym niczym heban włosom, a także zamiłowaniu do kosztownych ubraniom i klejnotów, wzbudziła ona nie lada sensację na dworach Wolnych Miast. O dziwo, to właśnie jej ekstrawagancki styl życia zwrócił na nią uwagę kapłanki Shalassy, która natychmiast pojęła, ze Kalindra została naznaczona przez Smoczą Boginię Wody. Przekonanie Kalindry do przyjęcia nowej wiary wymagało od wielebnej nagim olbrzymiej cierpliwości, ale ostatecznie kapłanka odniosła sukces. Prawdą było jednak, że młoda kobieta była już znużona próżnym życiem i wreszcie była gotowa rozpocząć od nowa.

Więcej w Fandom

Losowa wiki